• Oké misschien is er hier ooit al eens iets over gemaakt dat kan ik niet weten maar ik wil gewoon even zeggen/vragen.
    Hoe zit het nu met Tom.Hij heeft gezegt dat Al zijn OneNightStands zijn gelogen.Ik kan echt niet meer volgen hoor.Eerst houdt hij vol dat hij al meer dan 25 meisjes heeft gehad en nu zegt hij opeens dat alles is gelogen.Waarom doet hij dat nu.Omdat hij het beu is dat iedereen denkt dat hij een echte Player is of omdat ze echt allemaal zijn gelogen.Wat denken jullie.
    En sorry als dit al bestond.


    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL25sLnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9UkdfWTlGX2xpRlE_


    The soul needs autumn.

    dankzij dit nieuws begin ik mijn bananenvriendin te haten x|
    Nu heeft zij eens gelijk

    k geloof nie dat ie echt nog me niemand naar bed is geweest
    geloof ik trouwens van Bill ook niet
    maar ik zou het nie weten eig

    na val wel mee


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat wist ik allang xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Oké misschien is er hier ooit al eens iets over gemaakt dat kan ik niet weten maar ik wil gewoon even zeggen/vragen.
    Hoe zit het nu met Tom.Hij heeft gezegt dat Al zijn OneNightStands zijn gelogen.Ik kan echt niet meer volgen hoor.Eerst houdt hij vol dat hij al meer dan 25 meisjes heeft gehad en nu zegt hij opeens dat alles is gelogen.Waarom doet hij dat nu.Omdat hij het beu is dat iedereen denkt dat hij een echte Player is of omdat ze echt allemaal zijn gelogen.Wat denken jullie.
    En sorry als dit al bestond.


    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL25sLnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9UkdfWTlGX2xpRlE_


    Ik had al een video gezien dat in een duits magazine stond dat toms ex zei dat Tom liegt over die 25 one night stands...
    En over dat playergedoe..
    Toen geloofde ik het niet echt..
    Maar nu weet ik niet meer wat ik geloven moet! :x


    You'll never dream alone. <3

    Het komt erop neer dat het zijn imago is, en dat al zijn 'one-night-stands' dus beweren dat hij het puur voor de lust doet. Tom beweert echter dat het allemaal bij het leven als een beroemd iemand hoort. _O_


    -

    ZE NOEMEN TOM DE BASSIST VAN TOKIO HOTEL!
    Sukkels xD
    Sorry, dat viel me effe op aan het filmpje xD
    Voor de rest: volgens mij heeft Tom al hopen onenightstands gehad hoor. Sjah, hij wil het en die meisjes willen het, waarom niet dan?
    Alsie het dan weer eens ontkent weet ik niet vanwaar het komt. Tijdelijke schaamte ofzo, weetikhet. Maar ze hebben toch Reden gebaseerd op echte gebeurtenissen? :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Nou het liefst willen jullie toch dat het gelogen is, geef toe? Want ik zelf zag tom ltijd als een jongen die alleen maar sex wou en verder amper gevoelens voor iemand kon hebben... -_-"


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Kweenie...........