• Ik ben vandaag in mijn droom gestorven en dat was best wel eng. Ik ben gewoon dood gegaan omdat ik mijn metekindje beschermde van een overvaller die onze bus kaapte. En Zac Farro was de buschauffeur. Ik ben toch blij dat het maar een droom was.
    Wie heeft ook al eens zoiets absurds gedroomd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droomde dat mijn moeder me vermoorde met een super shoaker...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    Ik droomde dat mijn moeder me vermoorde met een super shoaker...
    Een wat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droom altijd dat anderen doodgaan en dat ze daarna weer leven, of als dooien tegen me praten.


    Your make-up is terrible

    Passerby schreef:
    (...)Een wat?
    Je weet wel, zo'n mega waterpistool (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    (...)Je weet wel, zo'n mega waterpistool (pirate)
    Aaaah een super soaker. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droom de meest rare dingen.
    Ik had laatst gedroomd dat ik een draak moest doden met een speciale schaar :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik droom nu al twee nachten dat mijn vriend vreemd gaat en dat ik elke keer samen ben met een goeie vriend van mij waar ik goed mee kan praten. Dat ik daar mee zoen enzo o.o Echt weird..


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Ik droom nu al twee nachten dat mijn vriend vreemd gaat en dat ik elke keer samen ben met een goeie vriend van mij waar ik goed mee kan praten. Dat ik daar mee zoen enzo o.o Echt weird..
    Idd vreemd.
    Ik droomde wel eens dat ik met Josh Franceschi op romantisch naar de sterren zat te kijken op de tramsporen. Dat vond ik toch ook wel vreemd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droom nooit dat ik doodga, nou ja eigenlijk wel maar ik word altijd voor mijn laatste adem om het zo te zeggen wakker..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    Ik droom nooit dat ik doodga, nou ja eigenlijk wel maar ik word altijd voor mijn laatste adem om het zo te zeggen wakker..
    Hah ik eigenlijk ook niet, behalve deze keer. ik werd gewoon in mijn rug geschoten en viel op de grond en een beetje later werd ik wakker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droom heel vaak over mijn overleden familieleden, die dan in mijn droom naar me glimlachen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik droomde laatst dat mijn moeder werd overreden door een auto. Heel eng.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Passerby schreef:
    (...)Hah ik eigenlijk ook niet, behalve deze keer. ik werd gewoon in mijn rug geschoten en viel op de grond en een beetje later werd ik wakker.

    Toch best creepy, sommigen zeggen dat het een slecht voorteken is maar dat is -I think- een fabeltje. Ik zoek wel vaker dromen op, en dit is de uitleg, misschien kan je jezelf erin vinden;
    Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Toch best creepy, sommigen zeggen dat het een slecht voorteken is maar dat is -I think- een fabeltje. Ik zoek wel vaker dromen op, en dit is de uitleg, misschien kan je jezelf erin vinden;
    Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven.
    Hah lol. Ik weet wel dat ze zeggen dat als je jezelf ziet in je dromen dat je uit je lichaam getreden bent zogezegd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droomde ooit dat mijn vader doodgeschoten werd en ik moest gedwongen toekijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.