• Ik ben vandaag in mijn droom gestorven en dat was best wel eng. Ik ben gewoon dood gegaan omdat ik mijn metekindje beschermde van een overvaller die onze bus kaapte. En Zac Farro was de buschauffeur. Ik ben toch blij dat het maar een droom was.
    Wie heeft ook al eens zoiets absurds gedroomd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droomde dat ik beviel van een baby genaamd Jonathan en ik met hem het universum moest redden ik ben 13


    Gleek and proud <3

    Ik droom vaak dat ik midden in de eerste of tweede wereldoorlog zit, en mijn familie en vrienden verlies. Word meestal huilend wakker, en ik vind het echt niet leuk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik droomde dat ik flauw viel omdat ik "Miley Cyrus is hier." zei. *En toen kreeg ik ook zo'n gevoel dat ik echt flauw viel.*

    En vroeger werd ik altijd aangevallen door het Pipi Lankous monster in een meer in Italië, hoelang ik daar wel niet over wakker heb gelegen.


    live the life you love

    Ik droomde vannacht dat ik Viviee haar boterhammen naar school moest komen brengen ...

    ik droomde laats over de bregravenis van mijn moeder. ik werd huilend wakker:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik droom soms over mij ouders die al 7 jaar geleden zijn overleden..
    dan droom ik dat ze me op school komen opzoeken om me te vertellen dat ze helemaal niet dood zijn maar dat het voor mijn eigen best wil was.
    ik snap er niks van maar tog vind ik het eng.


    Believe.

    Ik droom eigenlijk nooit dat ik dood ga. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tuilla schreef:
    Ik droomde dat mijn moeder me vermoorde met een super shoaker...

    WAHAHAHAH,sorryx'd


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    jhaaaa dat is egt eng want dan kan ik gwn fucking hell niet meer slapen:|:X


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Wat er ook gebeurt, hoeveel wapens ze wel niet tegen me gebruiken, ik blijf altijd leven. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Wat er ook gebeurt, hoeveel wapens ze wel niet tegen me gebruiken, ik blijf altijd leven. :Y)

    hahah dat heb ik ook 8D


    Shoganai i ne~

    Kelc schreef:
    Ik droomde vannacht dat ik Viviee haar boterhammen naar school moest komen brengen ...
    Haha ik droomde ook over vivie. Want die droom bleek dan een verhaal van haar op Quizlet te zijn. Wat best raar was en er stond iets in het grijs onder het verhaal, waarschijnlijk een afsluiter en toen ik dat zogezegd wou lezen werd ik wakker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar heb gehoord juist als je dood gaat in je droom dat je dan een nieuw begin in je leven maakt ofzoiets ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Maar heb gehoord juist als je dood gaat in je droom dat je dan een nieuw begin in je leven maakt ofzoiets ;$
    Ja iemand zei dat deze ochtend ook al tegen me. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Toen we in Jordanie waren mochten we waterpijp roken en araq (sterke drank van daar) drinken en toen droomde ik te vaag dat mn broer dronken werd en Dit:


    bij 0.08-
    deed bij een kameel
    :O