• Ik ben vandaag in mijn droom gestorven en dat was best wel eng. Ik ben gewoon dood gegaan omdat ik mijn metekindje beschermde van een overvaller die onze bus kaapte. En Zac Farro was de buschauffeur. Ik ben toch blij dat het maar een droom was.
    Wie heeft ook al eens zoiets absurds gedroomd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droomde dat ik moest kiezen wie ik liet sterven.. Mijn moeder of mijn vader. Mijn ene oma of de andere oma. Mijn broertje of zus. Toen heb ik besloten dat ik zelf dood wilde en ben ik jankend wakker geworden omdat ik niemand wilde dood laten gaan...

    Dromen over dat ik doodga, vind ik minder eng, ik vind het een stuk erger als anderen doodgaan.


    Me so good.

    Ik droomde dat m´n moeder nog een kind kreeg O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    xSnoepjex schreef:
    Ik droomde dat ik moest kiezen wie ik liet sterven.. Mijn moeder of mijn vader. Mijn ene oma of de andere oma. Mijn broertje of zus. Toen heb ik besloten dat ik zelf dood wilde en ben ik jankend wakker geworden omdat ik niemand wilde dood laten gaan...

    Dromen over dat ik doodga, vind ik minder eng, ik vind het een stuk erger als anderen doodgaan.

    Dat had ik ook een keer.

    Like wtf, i heb alles gedroomd op het gebied van sterven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had laatst een droom die zo ging:
    Mijn moeder had longkanker, en we wisten dat ze na twee dagen doodginggaan. Dus maakte we een begrafenis en zo, terwijl ze nog leefde.
    Het leek zó echt!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik droomde een keer over reuzenkippen die bij ieder raam verschenen en me wilden meenemen. Het klinkt stom, maar het was echt heel erg eng.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    um... ik heb eens gedroomd over de transformers (WTP?![whatthepiep]) en een keer dat ik van een berg viel (wat levensecht leek! ik werd wakker met tintelingen onder me voeten alsof ik echt viel :p en ik droomde een keer dat mijn oma`s hond ontvoerd was :c toen had ik zelf nog geen hond... maar ik droom veel :p wist je dat hoe hoger je IQ hoe meer je droomt? gewn een weetje :D

    ik droomde een keer dat ik kon water sturen 8D was best lol xD


    Shoganai i ne~

    Vannacht droomde ik dat ik getrouwd was met mijn ex 0_0 dat ik drie kinderen had van hem, en toen gingen we uit elkaar, maar hij wou de voogdij hebben, maar dat wou ik dus niet... En toen ontvoerde hij me kinderen.. (Ik heb geen kinderen) En toen werd ik wakker, en zuchte opgelucht.


    What is youre favo scary movie?

    Ieh, dat moet best raar voelen om dood zijn "te voelen"? Ik droom alleen maar dat mijn moeder dood gaat, of dat ik de oorzaak ben van iemands dood en dan word ik altijd huilend wakker.

    SuckerPunch schreef:
    ik droomde een keer dat ik kon water sturen 8D was best lol xD


    Whoaaaa, echt?! Jeetje ik wou dat ik dat droomde.

    Dat is eng.
    Lag ik maar op de achterbank met Zacc<3


    Food.

    Elizabethic schreef:
    Ieh, dat moet best raar voelen om dood zijn "te voelen"? Ik droom alleen maar dat mijn moeder dood gaat, of dat ik de oorzaak ben van iemands dood en dan word ik altijd huilend wakker.
    Ja het was zeker raar en daarna leek ik het allemaal te lezen in een zogenaamde story van iemand en toen ik de extra credits wou lezen werd ik wakker, dus ik heb het nooit geweten waarom die dat schreef.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    (...)

    Dat had ik ook ooit een keer en toen ik wakker werd moest ik er nog echt janken van ook omdat ik me gewoon geen leven zonde rvader kan voorstellen Ö Vreselijk was het. Toen was ik ook nog best jong.

    Ik had precies 't zelfde :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik droomde een keer dat ik een vampier was o.O en dat ik naar een metro station en viel iemand aan en dronk toen zijn bloed o.O Ik proefte echt iets raar in mijn mond o.O Al was ik wel sterk en kon ik snel rennen (And i wasn't Sparkle!)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik droom vaak van die enge dingen. Dat ik heel mijn familie aan vergif zag sterven, bijvoorbeeld. ö Dat was echt erg, ik heb mezelf toen gedwongen wakker te worden. Het was toen zo ongeveer 6 uur maar ik durfde gewoon niet meer te gaan slapen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.