• Ik ben vandaag in mijn droom gestorven en dat was best wel eng. Ik ben gewoon dood gegaan omdat ik mijn metekindje beschermde van een overvaller die onze bus kaapte. En Zac Farro was de buschauffeur. Ik ben toch blij dat het maar een droom was.
    Wie heeft ook al eens zoiets absurds gedroomd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wordt altijd levend begraven of levend gecremeerd. En bij wanneer ik gecremeerd wordt zie ik mijn geest altijd naar boven komen.
    Best creepy in het begin maar ik begin er aan te wennen :s


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had een periode dan droomde ik bijna elke nacht dat ik vermoord werd, soms wel meerdere keren in één nacht :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lemonworld schreef:
    Ik droomde ooit dat mijn vader doodgeschoten werd en ik moest gedwongen toekijken.


    Dat had ik ook ooit een keer en toen ik wakker werd moest ik er nog echt janken van ook omdat ik me gewoon geen leven zonde rvader kan voorstellen Ö Vreselijk was het. Toen was ik ook nog best jong.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    "The dreams in wich I'm dying are the best I ever had."

    Ja, ik heb het ook wel eens. Best freaky.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb áltijd de meest abnormale dromen, daar kan waarschijnlijk niemand tegenop lol. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Dat is inderdaad best eng. Ik droomde een keer dat een boom in de fik stond, en de volgende dag zag ik voor het eerst in mijn leven (behalve die keer in de droom) diezelfde boom in volle bloei staan. Sindsdien heb ik de droom vaker gehad en iedere week ga ik wel langs de boom, om te controleren of hij nog steeds niet is afgebrand.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb gedroomd dat ik uit huis werd geplaatst en bij mijn mentor in huis werd gezet o.O En dat niemand toen wist dat ik bij hem in woonde.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik droomde dat ik vandaag Osama bin Laden was en dat ik in de bergen zat. Ik zat met een groepje ergens bij een rand ofzo.. En toen wilde Sadam Hoessein -ofzo- me vermoorden. Maar een van zijn kamp wilde me beschermen, en zei 'als je me een auto geeft, dan verraad ik je niet' en toen was ik niet verraden.
    Kinda weird.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik droomde een keer dat ik mijn moeder tegen een stel hongerige robots beschermde en ze verjaagde met wierrook xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik droomde dat ik een oorlog had met die MyLittlePony's figuurtjes


    Firm believer of all that is magic

    Och zovaak. Ik ben best suicidaal in dromen, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik droom altijd dat ik dood ga, ik ben er ondertussen aan gewend.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, ik droom altijd dat er een fiets in me badkamer staat., o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb een tijdje terug gehad dat ik een week lang elke nacht droomde dat ik dood ging.
    echt vaag.


    we all deserve to die

    Ik droomde een keer dat mijn 'geest' uit mijn eigen lichaam steeg, en ik de hele dag boven alles zweefde

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 15:29 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.