• Ik begin hier nu echt zoooooo chagrijnig van te worden onderhand. Waarom lullen zo ontzettend veel hier elkaar altijd zo gigantisch na als ? Kan dan echt bijna niemand voor zichzelf denken of in zijn eigen straatje werken of gewoon origineel zijn? Echt, sommigen hier zijn zulke kleine kinderen ... :/
    & Ik wil nog veel meer dingen zeggen ... Maar dit is waarschijnlijk alweer genoeg aanleiding om mensen op hun tenen te trappen en allerlei bullshit naar m'n kop te krijgen, dus ik laat het hier maar bij. Bleh. I'm pissed off.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Moh, waar gaat het over?

    Ik merk er in ieder geval niet echt veel van.

    Sowieso zijn er bijna altijd een paar mensen die ongeveer dezelfde mening over iets hebben.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:11 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Idd, is vet irritant!
    Hoewel mensen soms ook toevallig dezelfde mening hebben als een ander en dus daarom hetzelfde zeggen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedoel je het quoten of qua meningen tegenover iemand?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snap dat je je ergerd..
    Ik word er ook chagrijnig van (';


    Me so good.

    tja mensen zijn soms irritant en ik snap wat je bedoeld(cool)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Heb ik iets gemist? Ik merk er niet zoveel van.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vat hem niet helemaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kan aan mij liggen maar ik merk het niet echt. Wat me wel heel erg opvalt dat veel mensen elkaar quote. Dat is wel irritant,ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rocket schreef:
    Bedoel je het quoten of qua meningen tegenover iemand?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    What happened dear?


    Life is hard and then we die

    What happened?
    edit: Nou, besef wel dat je al 19 bent, en dat is al ver boven de gemiddelde leeftijd hier x) En dan snap ik dat je je aan sommige jongere kindjes kan ergeren ja. Dat doe ik zelf al weleens af en toe.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:16 ]


    ars moriendi

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Dat doe je expres XD


    Life is hard and then we die

    Carer schreef:
    Moh, waar gaat het over?

    Ik merk er in ieder geval niet echt veel van.

    Sowieso zijn er bijna altijd een paar mensen die ongeveer dezelfde mening over iets hebben.


    <3

    HARRYHARRY schreef:
    Heb ik iets gemist? Ik merk er niet zoveel van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb je het over het quoten?
    Nouja, niet iedereen is goed in het uitdrukken en onderbouwen van hun eigen mening [/waaronder ik (krul)] en natuurlijk zijn er mensen die dezelfde mening over iets hebben.. (:
    Maar ik snap je wel hoor, want meestal zijn er maar een paar die de echte waarheid durven uitspreken en dan gaat de rest maar quoten, lol.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.