• Ik begin hier nu echt zoooooo chagrijnig van te worden onderhand. Waarom lullen zo ontzettend veel hier elkaar altijd zo gigantisch na als ? Kan dan echt bijna niemand voor zichzelf denken of in zijn eigen straatje werken of gewoon origineel zijn? Echt, sommigen hier zijn zulke kleine kinderen ... :/
    & Ik wil nog veel meer dingen zeggen ... Maar dit is waarschijnlijk alweer genoeg aanleiding om mensen op hun tenen te trappen en allerlei bullshit naar m'n kop te krijgen, dus ik laat het hier maar bij. Bleh. I'm pissed off.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als je het over quoten hebt, dan ben ik het niet met je eens, haha. Het is juist handig, als je toch dezelfde mening deelt.
    Als je het over originaliteit van stories hebt > die is er nooit als je diep zoekt. Dan zijn zelfs jouw stories niet origineel.

    En zoals al eerder is genoemd, bedenk even dat jij 19 bent en de gemiddelde leeftijd lager ligt. Daarnaast vind ik het een beetje overdreven om er een topic over te maken, want zoals je zelf al zegt, dan trap je mensen nogal snel op hun tenen.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Als je het over quoten hebt, dan ben ik het niet met je eens, haha. Het is juist handig, als je toch dezelfde mening deelt.
    Als je het over originaliteit van stories hebt > die is er nooit als je diep zoekt. Dan zijn zelfs jouw stories niet origineel.

    En zoals al eerder is genoemd, bedenk even dat jij 19 bent en de gemiddelde leeftijd lager ligt. Daarnaast vind ik het een beetje overdreven om er een topic over te maken, want zoals je zelf al zegt, dan trap je mensen nogal snel op hun tenen.


    Alsof ik nooit op mijn tenen getrapt wordt? :W
    Ik heb het niet alleen over quoten, maar dat net zo goed. Eigenlijk vooral hoeveel mensen van elkaar kopiëren, met alles. 19 of niet, daar kun je altijd naar streven om jezelf te ontwikkelen in plaats van een copycat te worden. Dat wist ik toen ik 12 was al net zo goed als nu, dus zoveel zegt dat niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kuyt schreef:
    What happened?
    edit: Nou, besef wel dat je al 19 bent, en dat is al ver boven de gemiddelde leeftijd hier x) En dan snap ik dat je je aan sommige jongere kindjes kan ergeren ja. Dat doe ik zelf al weleens af en toe.


    Dat ook weetje, maar kom op zeg ... Het wordt nu wel héél erg. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Naaaanc, wat is er dan gebeuheeeeurd? (A)


    Life is hard and then we die

    Vengenz schreef:
    (...)

    Alsof ik nooit op mijn tenen getrapt wordt? :W
    Ik heb het niet alleen over quoten, maar dat net zo goed. Eigenlijk vooral hoeveel mensen van elkaar kopiëren, met alles. 19 of niet, daar kun je altijd naar streven om jezelf te ontwikkelen in plaats van een copycat te worden. Dat wist ik toen ik 12 was al net zo goed als nu, dus zoveel zegt dat niet.


    Maar niet iedereen van 12 denkt zoals jij. :Y)
    En ik zeg ook niet dat jij niet op je tenen getrapt wordt, mijn punt van dat stuk is dat ik het op dat gebied met je eens bent. want de mensen hier zijn snel op hun tenen getrapt

    En tja, er zijn al zoveel verhalen op Quizlet, dat originaliteit ver te zoeken valt, denk ik. Weet je wat het ook is? Mensen hier zeggen dat ze liever verhalen met onbekende personen, maar de fanfiction dingen worden nog steeds het meest gelezen. Ja, fanfiction vind ik sowieso al niet meer origineel, maar zo spreken de users zichzelf tegen.(cat)


    everything, in time

    Als je je ergens aan ergert en niet wilt dat mensen je dingen over nemen moet je ze niet publiceren op internet. Het is te verwachten dat zoiets dan gebeurd.
    En ik vind het ook niet altijd overnemen. In sommige gevallen gaat het gewoon om iets waar veel mensen interesse in hebben, maar dat niet durven te tonen uit angst voor reacties. Als een iemand dat doet en daar goed op wordt gereageerd, is het voor een ander ook makkelijker om dit te doen.

    Mensen die elkaar nadoen zul je altijd hebben, niet iedereen is even creatief.

    Progeny schreef:
    (...)

    Maar niet iedereen van 12 denkt zoals jij. :Y)
    En ik zeg ook niet dat jij niet op je tenen getrapt wordt, mijn punt van dat stuk is dat ik het op dat gebied met je eens bent. want de mensen hier zijn snel op hun tenen getrapt

    En tja, er zijn al zoveel verhalen op Quizlet, dat originaliteit ver te zoeken valt, denk ik. Weet je wat het ook is? Mensen hier zeggen dat ze liever verhalen met onbekende personen, maar de fanfiction dingen worden nog steeds het meest gelezen. Ja, fanfiction vind ik sowieso al niet meer origineel, maar zo spreken de users zichzelf tegen.(cat)


    Iedereen spreekt zichzelf met zowat alles tegen.

    Er wordt mij veel te sneaky gedaan, teveel met elkaar meegelopen, veel te schijnheilig gedaan en gewoon veel te veel gekopieerd en aangesteld. Misschien ben ik nu ook wel een aansteller en so be it, maar af en toe kan ik er gewoon echt bloedlink van worden. En aangezien iedereen maar overal topics over mag en kan maken, en het daarom ook maar doet, vind ik dit een mooi voorbeeld om het ook maar eens te doen. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BR0WNIE schreef:
    Als je je ergens aan ergert en niet wilt dat mensen je dingen over nemen moet je ze niet publiceren op internet. Het is te verwachten dat zoiets dan gebeurd.
    En ik vind het ook niet altijd overnemen. In sommige gevallen gaat het gewoon om iets waar veel mensen interesse in hebben, maar dat niet durven te tonen uit angst voor reacties. Als een iemand dat doet en daar goed op wordt gereageerd, is het voor een ander ook makkelijker om dit te doen.

    Mensen die elkaar nadoen zul je altijd hebben, niet iedereen is even creatief.


    Blergh, niks persoonlijks en ik wil geen ruzie met je, maar van zulke instellingen houd ik dus niet. Dat mag namelijk misschien wel zo zijn, maar het lijkt mij dan veel logischer om eraan te werken dan me alleen maar nóg meer te verschuilen achter zo'n masker of iemand anders rug. Of iets te kopiëren, want zo ontzettend veel leer je daar nu ook weer niet van. :W
    Maar jammer genoeg lijken steeds minder mensen dat te denken tegenwoordig of voor zichzelf daar dan ook daadwerkelijk iets mee te doen als ze dat beseffen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Iedereen spreekt zichzelf met zowat alles tegen.

    Er wordt mij veel te sneaky gedaan, teveel met elkaar meegelopen, veel te schijnheilig gedaan en gewoon veel te veel gekopieerd en aangesteld. Misschien ben ik nu ook wel een aansteller en so be it, maar af en toe kan ik er gewoon echt bloedlink van worden. En aangezien iedereen maar overal topics over mag en kan maken, en het daarom ook maar doet, vind ik dit een mooi voorbeeld om het ook maar eens te doen. -.-


    Maar gaat het buiten Quizlet ook niet zo? Mode, bijvoorbeeld, één bekend iemand draagt streepjes, de volgende dag doet iedereen dat. We kunnen er gewoon niet omheen. Als jij er problemen mee hebt dat iemand je na-aapt, wat ik me heus wel kan voorstellen, dan houdt niemand je ook tegen om het die persoon te melden, maar sommige mensen voelen zich werkelijk vereerd, omdat het betekent dat ze zijn/haar story goed vinden.
    Althans, zo heb ik het begrepen, ik schrijf zelf bijna nooit stories.

    En ik zeg nu trouwens niet alles alsof ik het beter weet, want jij weet wat ik net zei ook wel, ik zeg gewoon wat ik denk.
    (bloos)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 18:17 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Maar gaat het buiten Quizlet ook niet zo? Mode, bijvoorbeeld, één bekend iemand draagt streepjes, de volgende dag doet iedereen dat. We kunnen er gewoon niet omheen. Als jij er problemen mee hebt dat iemand je na-aapt, wat ik me heus wel kan voorstellen, dan houdt niemand je ook tegen om het die persoon te melden, maar sommige mensen voelen zich werkelijk vereerd, omdat het betekent dat ze zijn/haar story goed vinden.
    Althans, zo heb ik het begrepen, ik schrijf zelf bijna nooit stories.

    En ik zeg nu trouwens niet alles alsof ik het beter weet, want jij weet wat ik net zei ook wel, ik zeg gewoon wat ik denk.
    (bloos)


    Het gaat mij niet alleen om de verhalen hoor, ik snap niet wat die indruk wekt, maar goed. :')
    & Ja, maar dat vind ik ook zwak. Dat je je laat inspireren door iemand, oké. Doe ik ook. Maar uit het dan door eigen te maken en er iets ánders mee te doen. Of uit het door je eigen mening te geven. Ook als die overeen komt met een ander. Leer je eigen woorden te kennen, je eigen stijl en smaak, en leer jezelf je sterkste punt te maken, in plaats van de zoveelste in een massaproductie van mensen met veel meer potentie die niet tot recht komen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    soms is het best handig, als je in een luie bui bent of als iemand gewoon zegt wat jij denkt, kun je het evengoed gaan quoten als dubbel gaan schrijven.

    no offence, ik respecteer je mening, op sommige vlakken erger ik er mij ook aan


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    tja, met quotes vind ik 't niet erg (dat doe ik zelf ook), maar stories na-apen is niet echt creatief:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Marquise schreef:
    soms is het best handig, als je in een luie bui bent of als iemand gewoon zegt wat jij denkt, kun je het evengoed gaan quoten als dubbel gaan schrijven.

    no offence, ik respecteer je mening, op sommige vlakken erger ik er mij ook aan


    Soms, maar teveel maken er een gewoonte van om dingen van anderen over te nemen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bedoel je dat, de populaire van Q begint tegen iemand te lullen, en ineens loopt half Q die persoon achterna? Of ja vriendjespolitiek?

    Vengenz schreef:
    (...)

    Het gaat mij niet alleen om de verhalen hoor, ik snap niet wat die indruk wekt, maar goed. :')
    & Ja, maar dat vind ik ook zwak. Dat je je laat inspireren door iemand, oké. Doe ik ook. Maar uit het dan door eigen te maken en er iets ánders mee te doen. Of uit het door je eigen mening te geven. Ook als die overeen komt met een ander. Leer je eigen woorden te kennen, je eigen stijl en smaak, en leer jezelf je sterkste punt te maken, in plaats van de zoveelste in een massaproductie van mensen met veel meer potentie die niet tot recht komen.


    ikkanzoeenstoryopnoemendieikopsoldvindlijken
    Ja, oké, met wat je net schreef ben ik het dan wel weer met je eens, daar heb ik dus ook niets tegen of zo, of op aan te vullen. :'D
    Behalve dat ik het idee krijg dat mensen hier soms dure woorden gebruiken, maar geen idee hebben wat het betekent. x]
    Die indruk, ik weet het niet, ik persoonlijk blijf er bij hangen omdat er in je topic steeds 'hier' staat, dat duidt toch op Quizlet? En, nogmaals, ik persoonlijk denk dan gelijk aan de verhalen omdat jij één van de eerste was met een 16+ verhaal, terwijl er nu veel meer zijn.


    everything, in time