• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    (...)

    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)

    Misschien omdat het gewoon leuk is om jouw een koos naampje te geven(krul)?Schattige honingbeer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hel schreef:
    (...)

    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)


    Omdat dit topic over jou gaat mijn lief boterbijtje. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik hou ook van jou, zoet suikerklontje van me (flower)


    Jij moet je mond houden pandabeer (cat) Je bent nog het ergst van allemaal!

    Snoezepoezig zeesterretje van me.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Snoezepoezig zeesterretje van me.


    -out- zoeten lolly


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hel schreef:
    (...)

    Okay, ik stel me nu 2 dingen voor, en in beide gevallen zijn ze niet fraai xD
    Bedankt voor de mental picture. xD Honingzoet muntdropje op een heerlijk warme zomernacht die een koelte brengt die je laat ontspannen als een engeltje die je huid streelt.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:51 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    sgattig hondje *woef* :'D
    hahaha die moest ff :'D


    Shoganai i ne~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Boo boo bear.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Shoganai i ne~

    Chevalric schreef:
    Boo boo bear.


    Okay *stopt Vik in een doos*

    Geile beer(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Junns schreef:
    Ik kom Hel even wreken. Gewoon omdat ik weet hoe het is om die verschrikkelijke namen over je heen te krijgen.


    Nancy, je bent een schattig honingbijtje op een bloempje in de heerlijke lente zon die je zachte vachtje doet glanzen.
    Je bent het lekkerste dropje en het snoezigste schatje op aarde. Je bent een honneponnetje en het zoete ijsje dat verlichting biedt tegen de hitte.
    -zo, weer genoeg gewroken-


    Wat lieeef.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    (...)

    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)


    LOL! Dat had ik niet eens gezien :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.