• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Volgens mij ben ik echt een kutkind in jullie ogen nu. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Volgens mij ben ik echt een kutkind in jullie ogen nu. :'D


    Ik heb jou al kutkind genoemd in die andere topic. duss denk et niet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sadistic schreef:
    Volgens mij ben ik echt een kutkind in jullie ogen nu. :'D

    Nee hoor. Ik vind dit zelf veel te grappig. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Engeltje? c:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lycaon schreef:
    (...)
    Nee hoor. Ik vind dit zelf veel te grappig. xD


    Ik geloof dat Dominique nog het meeste geniet van dit alles. En ik ben volledig onschuldig. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik geloof dat Dominique nog het meeste geniet van dit alles. En ik ben volledig onschuldig. :Y)

    Jaja zou ik ook zeggen als ik jou was.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Stiekem heeft ze heeft zelf uitgelokt, door haar uiterst vermakelijke reacties bij het ontvangen van troetelnaampjes ... Dat klonk in mijn gedachten bijna intelligent. Bijna.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Stiekem heeft ze heeft zelf uitgelokt, door haar uiterst vermakelijke reacties bij het ontvangen van troetelnaampjes ... Dat klonk in mijn gedachten bijna intelligent. Bijna.

    Eigenlijk wel ja. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Volgens mij ga jij nu ook op de lijst eindigen hoor, Sebas. =D
    Dit jaar geen Sinterklaas cadeaus voor een heleboel kinderen, vrees ik.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ow vind ik niet erg hoor. Sinterklaas wordt hier al heel lang niet meer gevierd. >=]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik sta op de haatlijst (hoera)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    ik sta op de haatlijst (hoera)


    Nog een bumper, yaaay! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    word het kleine poepie boos? :D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sadistic schreef:
    (...)

    Viespeuk.:'D
    Viespeuk is wel een leuke bijnaam voor jou. (cat)


    Life is hard and then we die

    Aahww, poediepoe -knijpt in wangetjes- Dit is zoveel leuker dan een voice over tekst schrijven, suikerstaafje (bloos)


    No growth of the heart is ever a waste