• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga maar niks zeggen, want ze woont in enschede en dan ga ik dood.
    -Verstopt zich-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Ik ga maar niks zeggen, want ze woont in enschede en dan ga ik dood.
    -Verstopt zich-


    Heel verstandig (cop)

    Poepiedroepoe


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    De liefste van de hele wereld Hemel:Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hel schreef:
    (...)

    Heel verstandig (cop)

    Cupcake's Sunshine

    Sowwy kon het niet laten (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kom Hel even wreken. Gewoon omdat ik weet hoe het is om die verschrikkelijke namen over je heen te krijgen.


    Nancy, je bent een schattig honingbijtje op een bloempje in de heerlijke lente zon die je zachte vachtje doet glanzen.
    Je bent het lekkerste dropje en het snoezigste schatje op aarde. Je bent een honneponnetje en het zoete ijsje dat verlichting biedt tegen de hitte.
    -zo, weer genoeg gewroken-

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:34 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik kom Hel even wreken. Gewoon omdat ik weet hoe het is om die verschrikkelijke namen over je heen te krijgen.


    Nancy, je bent een schattig honingbijtje op een bloempje in de heerlijke lente zon die je zachte vachtje doet glanzen.
    Je bent het lekkerste dropje en het snoezigste schatje op aarde. Je bent een honneponnetje en een vzoete ijsje dat verlichting biedt tegen de hitte.
    -zo, weer genoeg gewroken-
    _O_
    Zoete pepermunt dropje vindt die koosnaampjes zeker wel leuk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lief honingzoetje. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Puddingpoesje


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Arme meid..
    Alweer wordt het topic omhoog geschopt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Suikerklontje *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Chevalric schreef:
    Arme meid..
    Alweer wordt het topic omhoog geschopt.


    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)

    VampireZone schreef:
    Puddingpoesje


    Okay, ik stel me nu 2 dingen voor, en in beide gevallen zijn ze niet fraai xD

    Hel schreef:
    (...)

    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)

    :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hel schreef:
    (...)

    De mods waren zo aardig om dit &@^&^@#$%^&#%*(!&* topic in de nieuwsbrief te zetten (cat) (no_chears)


    Ik hou ook van jou, zoet suikerklontje van me (flower)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.