• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lief Poepeschetekakkestrontje (yeah)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 13:00 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    LENI schreef:
    Poepie. (cat)


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Ja hoor, ik sta ook op de lijst. Kijken of ik dit schattepatatje genoeg weet te irriteren, dat je dr poezelige vingertjes gebruikt om mij hoger op die lijst te zetten. >=]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    LENI schreef:
    Poepie. (cat)


    To infinity and beyond •

    Suikerdiefje van me!


    No growth of the heart is ever a waste

    suikerzoet engeltje


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik heb toch medelijden met je, ook al ken ik je niet


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    dit kan ik niet weigeren

    je bent zo een lief snoezepoesje


    have no envy, no fear

    Ik. Kan. Het. Niet. Laten :'D

    Mijn lieve kleine katje, snoezepoesje, lollipopje, roosje, schatje patatje, klein drolletje, schatje, lieverdje, suikerdiefje, klein frietje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mijn engeltje toch! je moet niet zo boos worden, suiker-zoet-lief-hartig-engelig-mega-cute-super-de-maxe-enorm-geile-lieverd! bopper, mopje, hangbuikzwijntje! sweet suikerbeessie! woelig woelratje van me! eekhoorntje toch :Y) keutelig scheetje van me, je bent echt zo'n poepie moppie koeketrommeltje he!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kom op mensen gooi die troetelnaampjes er maar lekker uit. :Y) Mierzoet-schattig-prettig gestoord-vrolijk grondeekhoorntje. =D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Honingbeertje van me. :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Weet je, ergens kan ik haar pijn en ellende wel voelen. Ik zou ook al lang en breed boven de pot hangen, mocht iemand zo'n topic over mij openen (krul) wat overigens geen hint is.

    Maar het is gewoon te leuk om aan me voorbij te laten gaan, aardbeitje van me (bloos)


    No growth of the heart is ever a waste

    Snoezigschattigaaibaarlief...
    Stroopwafeltje :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:18 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    C18 schreef:
    Weet je, ergens kan ik haar pijn en ellende wel voelen. Ik zou ook al lang en breed boven de pot hangen, mocht iemand zo'n topic over mij openen (krul) wat overigens geen hint is.

    Maar het is gewoon te leuk om aan me voorbij te laten gaan, aardbeitje van me (bloos)
    Geef me nou geen ideeën. >=] *heeft een ik-heb-zin-om-om-te-pesten-bui*


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.