• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:02 ]

    Nee, want dan gaan populaire mensen expres anderen uit de top wegstemmen om zo zelf erin te blijven. Geen goed idee.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik stem voor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een Oduk.

    Nee, weet ik veel. Maar ik ben het er eigenlijk niet meer eens. Ik denk dat je jezelf gewoon moet afleren dan naar de Top 5 te kijken. Dat heb ik ook gedaan. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die was er toch op het bekend? Ik denk dat mensen dan wel iedereen een min gaan geven en zichzelf erin gaan kudoën, savvy? Maar ik vind het wel een beter idee dan wat er nu is, want nu staan er weer dezelfde verhalen. Ja, doen. En naam? Minkudo, ofzo? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cthulhu schreef:
    Nee, want dan gaan populaire mensen expres anderen uit de top wegstemmen om zo zelf erin te blijven. Geen goed idee.

    Daar zat ik ook al aan te denken, maar de populaire mensen kunnen met gewone Kudo's ook gewoon hun andere verhalen laten Kudoën en dan is de rest ook te Top uit. :Y)

    Dat was er eerst, maar het is eraf gegooit omdat het heel erg werd, ze kwamen gewoon nooit op de 10 omdat iedereen het verhaal ging kudoen en de andere allemaal een - geven zodat die andere naar boven kwam.


    Your make-up is terrible

    @Soundeffect ik zat ookal te denken aan Oduk : 'D
    @Professor MinKudo klinkt schattig :'D

    Assassin schreef:
    Dat was er eerst, maar het is eraf gegooit omdat het heel erg werd, ze kwamen gewoon nooit op de 10 omdat iedereen het verhaal ging kudoen en de andere allemaal een - geven zodat die andere naar boven kwam.

    Dan kun je toch doen dat je maar een beperkt aantals Oduks kan geven Bv maar 3 per dag ofzo? :'D

    EstrellaVida schreef:
    @Soundeffect ik zat ookal te denken aan Oduk : 'D
    @Professor MinKudo klinkt schattig :'D


    Haha het klinkt een beetje als Minkukel, of hoe je dat ook schrijft en stiekem doet het me denken aan Bikinibroek. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan kun je toch doen dat je maar een beperkt aantals Oduks kan geven Bv maar 3 per dag ofzo? :'D


    Of ook een, om het eerlijk te houden? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Net zoals bij youtube? :Y)

    Ooooh, dan weet ik een beter idee [: Want anders worden idd mensen uit de top 5 gestemd. Bijv. als je 10 kudo's tegen hebt en 100 voor, dan heb je dus een percentage van 90% dat voor is.. Als ze het nou eens op die manier gaan berekenen? (:

    Oh wacht, dat werkt niet.. Straks heeft iemand 1 kudo voor en dan staat die in de top 5, hahaha. Anyway.. Zou Q echt zo lullig en triest zijn om mensen uit de top 5 te stemmen? ^o) Dat is wel jammer, want het zou een goede oplossing kunnen zijn.

    Op een andere site kon je gedichten plaatsen en dan konden mensen je sterren geven, 1 t/m 5, hier werd gemiddelde van gemaakt zeg maar.. Ook konden ze je in je favorieten zetten. Op basis van die twee dingen werd er een top 5 gemaakt. Op hoeveel favorieten en sterren. [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Professor schreef:
    (...)

    Of ook een, om het eerlijk te houden? (cat)


    Ze bedoelt in totaal, dus niet per story ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Professor schreef:
    (...)

    Haha het klinkt een beetje als Minkukel, of hoe je dat ook schrijft en stiekem doet het me denken aan Bikinibroek. :9~

    Bij MinKudo moet ik denken aan zo'n platte vis met héle bolle lipjes (nerd)

    Endure schreef:
    Net zoals bij youtube? :Y)

    Ooooh, dan weet ik een beter idee [: Want anders worden idd mensen uit de top 5 gestemd. Bijv. als je 10 kudo's tegen hebt en 100 voor, dan heb je dus een percentage van 90% dat voor is.. Als ze het nou eens op die manier gaan berekenen? (:

    Oh wacht, dat werkt niet.. Straks heeft iemand 1 kudo voor en dan staat die in de top 5, hahaha. Anyway.. Zou Q echt zo lullig en triest zijn om mensen uit de top 5 te stemmen? ^o) Dat is wel jammer, want het zou een goede oplossing kunnen zijn.

    Op een andere site kon je gedichten plaatsen en dan konden mensen je sterren geven, 1 t/m 5, hier werd gemiddelde van gemaakt zeg maar.. Ook konden ze je in je favorieten zetten. Op basis van die twee dingen werd er een top 5 gemaakt. Op hoeveel favorieten en sterren. [:


    Ja, dat is al gebeurt, daarom heeft Rutger hem eruit gehaalt. :'D


    Your make-up is terrible

    Het is toch goed zoals het nu is?


    Kill them with kindness.