• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:02 ]

    Endure schreef:
    Net zoals bij youtube? :Y)

    Ooooh, dan weet ik een beter idee [: Want anders worden idd mensen uit de top 5 gestemd. Bijv. als je 10 kudo's tegen hebt en 100 voor, dan heb je dus een percentage van 90% dat voor is.. Als ze het nou eens op die manier gaan berekenen? (:

    Oh wacht, dat werkt niet.. Straks heeft iemand 1 kudo voor en dan staat die in de top 5, hahaha. Anyway.. Zou Q echt zo lullig en triest zijn om mensen uit de top 5 te stemmen? ^o) Dat is wel jammer, want het zou een goede oplossing kunnen zijn.

    Op een andere site kon je gedichten plaatsen en dan konden mensen je sterren geven, 1 t/m 5, hier werd gemiddelde van gemaakt zeg maar.. Ook konden ze je in je favorieten zetten. Op basis van die twee dingen werd er een top 5 gemaakt. Op hoeveel favorieten en sterren. [:

    Jup en je geeft jezelf een 5 ster en je staat in de top, dat gaat neit werken, haha :'D
    Lieverd, ook op Q zitten kleine kinderen :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Jup en je geeft jezelf een 5 ster en je staat in de top, dat gaat neit werken, haha :'D
    Lieverd, ook op Q zitten kleine kinderen :'D


    Ik wou zeggen, je kan jezelf niet kudoën, maar dat kan wel. Hahha x'D
    Dan kan je jezelf gewoon geen sterren geven en dan kun je doen dat een
    story op zijn minst 10 stemmen moet hebben gehad of iets dergelijks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou zeggen, je kan jezelf niet kudoën, maar dat kan wel. Hahha x'D
    Dan kan je jezelf gewoon geen sterren geven en dan kun je doen dat een
    story op zijn minst 10 stemmen moet hebben gehad of iets dergelijks.

    Muh, dat wordt te ingewikkeld D:

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Muh, dat wordt te ingewikkeld D:


    Achja, dan wordt het wel eerlijk ;p Of in ieder geval eerlijker.
    En zo ingewikkeld is het niet.

    Het sterrensystmee :'D
    - Eis: Min. 10 stemmen gehad hebben.
    - Mensen kunnen 1 t/m 5 sterren geven, hiervan wordt gemiddelde genomen en dat wordt het aantal sterren van de story.
    - Hoeveel mensen de story in favorieten hebben wordt ook meegenomen in top 5 gebeuren.

    Haha, anders moet rutger contact op nemen met de gozer van de site en dan kan ie even navraag doen x'D Ahahha. :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mwehh weet niet meer waar dat was..maar daar werd de procent van genomen.. en van hoeveel mensen ze het hebben gekregen.. daar werd ook naar gekeken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Christ schreef:
    Ik stem voor.

    Christ schreef:
    Ik stem voor.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Cthulhu schreef:
    Nee, want dan gaan populaire mensen expres anderen uit de top wegstemmen om zo zelf erin te blijven. Geen goed idee.


    To infinity and beyond •

    Nee, want dan wordt het makkelijker om mensen weg te stemmen die het verdienen en die er dan wel in staan, of voor als je daar zelf in wilt blijven staan. Bovendien moet je niet teveel op de top-vijf letten. Allemaal leuk en zo, maar de echt goede stories staan er bijna nooit, die vindt je zelf het beste, omdat iedereen iets anders leuk vindt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat was er helemaal aan het begin toch al? Of heb ik dat gedroomd?

    Maar het lijkt me eigenlijk een beetje gemeen. Ik bedoel, iemand is misschien heel blij met zijn ene kudo, en dan klik je die weer weg omdat je hem of haar niet aardig vindt. Van zo'n knop zal ruzie komen, dat is bijna onvermijdelijk. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Christ schreef:
    Ik stem voor.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Lazy schreef:
    Het is toch goed zoals het nu is?


    Nee, dat is het dus niet. Er staan op dit moment 5 Justin Bieber stories in de top 5. Er zijn genoeg mensen die Bieber vervelend vinden en dat niet lezen. Op dit moment is de top 5 dus voor het grootste deel van Quizlet niet interessant en dat suckt gewoon. Het systeem werkt niet lekker, ik weet zelf ook zo gauw niet hoe het beter kan, maar het Oduk-systeem of Sterren-systeem zou kunnen werken. Sowieso zou je eigenlijk niet op je eigen verhaal mogen kudo'en..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:06 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    (...)

    Nee, dat is het dus niet. Er staan op dit moment 5 Justin Bieber stories in de top 5. Er zijn genoeg mensen die Bieber vervelend vinden en dat niet lezen en -ik heb ze niet gelezen- ze zijn echt niet zo geweldig veel beter geschreven dan andere verhalen. Op dit moment is de top 5 dus voor het grootste deel van Quizlet niet interessant en dat suckt gewoon. Het systeem werkt niet lekker, ik weet zelf ook zo gauw niet hoe het beter kan, maar het Oduk-systeem of Sterren-systeem zou kunnen werken. Sowieso zou je eigenlijk niet op je eigen verhaal mogen kudo'en..

    Die reactie slaat nergens op. Ik houdt ook niet van Justin, maar die verhalen zijn goed! En mensen drukken heus niet allemaal op het groene duimpje omdat ze het woord 'Bieber' zien staan. Nee, mensen vinden die stories echt goed.

    Eigenlijk ben ik bang dat een meerendeel zoals jij denkt, en dat knopje zo dus ook gaat gebruiken...

    classic schreef:
    (...)

    Nee, dat is het dus niet. Er staan op dit moment 5 Justin Bieber stories in de top 5. Er zijn genoeg mensen die Bieber vervelend vinden en dat niet lezen en -ik heb ze niet gelezen- ze zijn echt niet zo geweldig veel beter geschreven dan andere verhalen. Op dit moment is de top 5 dus voor het grootste deel van Quizlet niet interessant en dat suckt gewoon. Het systeem werkt niet lekker, ik weet zelf ook zo gauw niet hoe het beter kan, maar het Oduk-systeem of Sterren-systeem zou kunnen werken. Sowieso zou je eigenlijk niet op je eigen verhaal mogen kudo'en..


    Mee eens en eigenlijk vind ik die JB verhalen, die nu in de top 5 staan, allemaal op het zelfde trekken? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Die reactie slaat nergens op. Ik houdt ook niet van Justin, maar die verhalen zijn goed! En mensen drukken heus niet allemaal op het groene duimpje omdat ze het woord 'Bieber' zien staan. Nee, mensen vinden die stories echt goed.

    Eigenlijk ben ik bang dat een meerendeel zoals jij denkt, en dat knopje zo dus ook gaat gebruiken...


    Nou, het is wel zo dat de Bieber verhalen een bepaald publiek trekken en ik kan je ervan verzekeren dat dat niet het grootste deel van Quizlet is. Ik zeg ook, ik heb ze zelf niet gelezen, maar ik denk als ik het zo zie dat ze niet allemaal van topniveau zijn, terwijl er genoeg verhalen zijn die dat wel hebben..

    En voel je niet bedreigd als je Bieber wel leuk vindt oid.


    It ain't broke, so don't fix it.