• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:02 ]

    Christ schreef:
    Ik stem voor.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    classic schreef:
    (...)

    Nou, het is wel zo dat de Bieber verhalen een bepaald publiek trekken en ik kan je ervan verzekeren dat dat niet het grootste deel van Quizlet is. Ik zeg ook, ik heb ze zelf niet gelezen, maar ik denk als ik het zo zie dat ze niet allemaal van topniveau zijn, terwijl er genoeg verhalen zijn die dat wel hebben..

    En voel je niet bedreigd als je Bieber wel leuk vindt oid.


    als je het zo ziet? Volgens mij kan je een verhaal pas beoordelen of het op topniveau zit ja of de nee als je het heb gelezen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    als je het zo ziet? Volgens mij kan je een verhaal pas beoordelen of het op topniveau zit ja of de nee als je het heb gelezen


    Daarom zeg ik het er juist bij, omdat ik het niet zeker weet, maar het er voor mij nu wel even zo uit ziet, maar ik zal het wel even uit m'n post verwijderen, want nu komt daar veel gezeur over terwijl dat niet mijn bedoeling was.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Zelfs ik (als belieber lol) vind het een beetje irritant worden dat al die Bieber verhalen in de top staan. Sommige ervan zijn niet eens goed en er zijn inderdaad veel verhalen die veel beter zijn. Maarja, veel kan je er niet aan doen en dat systeem dat jij voorsteld ben ik tegen.. anders krijg je toch alleen maar mensen die zo zielig zijn om bepaalde verhalen eruit te stemmen.

    je bent echt een campagne aan het voeren tegen de kudo he? :'D

    on-topic: lijkt me best een goed idee, maar met teveel nadelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    classic schreef:
    (...)

    Daarom zeg ik het er juist bij, omdat ik het niet zeker weet, maar het er voor mij nu wel even zo uit ziet, maar ik zal het wel even uit m'n post verwijderen, want nu komt daar veel gezeur over terwijl dat niet mijn bedoeling was.


    Ow ok (: dan begreep ik het ff verkeerd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cthulhu schreef:
    Nee, want dan gaan populaire mensen expres anderen uit de top wegstemmen om zo zelf erin te blijven. Geen goed idee.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Kan et dan niet zo.. als je een minkudoding geeft dat je een rede erbij geeft wrm je die verhaal een minding geeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat was er in het begin, maar toen drukte iedereen op het rode knopje :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Edit, want ja het is fijn om je story in de top 5 te hebben en er weer uit gekudo'd te worden omdat iemand zijn eigen story erin wilt hebben. Geeft je een goede ego-boost man als je allemaal min kudo's krijgt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Misschien een filter, net zoals toen met TH, bijv. een Bieber filter die je zelf in kan stellen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Of een top-5 van elk genre? Dan is iedereen blij(Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Voor, want je ziet vaak gewoon de zelfe kudo's in top 5, en dan een limiet van 1 kudo want dat was ook zo in het begin. Want dan kun je niet op verschillende mensen stemmen dus alleen op 1 story of verhaal.


    Love sheds light one the darkest of times

    Eens, ik zie nu in de top 5 vijf Justin Bieber stories, en dat vind ik eigenlijk een beetje apart (:
    En dan zodat je niet in de min kan met kudo's, gewoon 0 t/m ...


    Destroy what destroys you.

    Pinocchio schreef:
    Zelfs ik (als belieber lol) vind het een beetje irritant worden dat al die Bieber verhalen in de top staan. Sommige ervan zijn niet eens goed en er zijn inderdaad veel verhalen die veel beter zijn. Maarja, veel kan je er niet aan doen en dat systeem dat jij voorsteld ben ik tegen.. anders krijg je toch alleen maar mensen die zo zielig zijn om bepaalde verhalen eruit te stemmen.



    hmmhmm, ik ben er het mee eens. Gewoon zo laten lijkt me, of die kudo's gewoon weg doen.


    Alleen maar tranen van geluk