• Ik had vandaag op school iemand en die vertelde ons over geld.. En toen deden we een quiz en ik kwam samen met een vriendin die net als mij is op A uit, en dat was blijkbaar erg ofzo. Want dan kon je neit met geld omgaan. Het klopt ook nog. Ik heb deze maand namelijk 4 paar schoenen gekocht -geen idee waar ik het geld vandaan haal, lol-
    &heel veel kleren, make-up, snoep enzo ;3
    /shopaholic

    Wie heeft dit nog meer? [a]


    Me so good.

    ik x'd maar ipv van aan kleren of schoenen, doe ik al mijn geld op aan boeken. >.<


    And in that moment, we were infinite.

    Volgens mij iedereen in de puberteit, haha.
    Wacht maar tot je op jezelf woont en rekeningen moet betalen, dan hou je snel op met shoppen. -tenzij je met een miljonair trouwt-


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Haha ik heb echt een enorm gat in m'n hand. Ik geef zeker zo'n 150 euro per maand uit aan kleren - en ik draag ze ook echt allemaal - 50 euries aan uitgaan en de rest.. gaat op aan koffie. Haha voorspelbaar ben ik ook.


    It's time to be happy again.

    Nope ik niet.
    Van wat ik verdien wanneer ik ''werk'' doe ik 75% op de bank en de overige 25% gebruik ik alleen wanneer het écht nodig is. (niet vaak dus).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amaterasu schreef:
    Volgens mij iedereen in de puberteit, haha.
    Wacht maar tot je op jezelf woont en rekeningen moet betalen, dan hou je snel op met shoppen. -tenzij je met een miljonair trouwt-

    Ik heb al een toekomstplan:
    Op mijn 20e trouw ik met een oude miljardair, dan gaat hij 'plotseling' dood en erf ik al zijn geld.
    En dan ga ik shoppen totdat ik dood neerval (:


    Me so good.

    Soms heb ik mijn momenten. Maar je moet ook leren om met geld om te gaan,je bent pas 14 dus je heb nog tijd zat om het te leren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Champagne schreef:
    Haha ik heb echt een enorm gat in m'n hand. Ik geef zeker zo'n 150 euro per maand uit aan kleren - en ik draag ze ook echt allemaal - 50 euries aan uitgaan en de rest.. gaat op aan koffie. Haha voorspelbaar ben ik ook.

    Ik krijg maar 50 euro per maand, maar ik haal mijn moeder wel eens over iets voor me te kopen.

    In de winter sleur ik mijn moeder mee naar de stad en 'vergeet' ik mijn beurs. Dan betaald zij alles en 'vergeet' ik om het weer terug te betalen. eigenlijk spaar ik dan geld voor de zomer kan ik toch nog sparen, haha, zodat ik dan iedere week kan gaan winkelen ;3


    Me so good.

    Ik. Ze zeggen altijd dat ik niet gewoon een gat in mijn hand heb, maar gewoon helemaal geen. Ik geef mijn geld al uit nog voor het binnen is. En waaraan? Tsja. Onzin dingetjes die ik helemaal niet nodig heb :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hou juist niet zo van geld uitgeven, don't know why. Heb nu al bijna 200 euro gespaard en doe er niets mee, ja af en toe naar de bios, snacks en cadeautjes halen, maar dat is het. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik hou juist niet zo van geld uitgeven, don't know why. Heb nu al bijna 200 euro gespaard en doe er niets mee, ja af en toe naar de bios, snacks en cadeautjes halen, maar dat is het. (:

    Ik mag vast wel iets van jou 'lenen' hea?
    [a]


    Me so good.

    Ik geef altijd als ik mijn week salaris heb een deel an mijn ma, zo kan ik sparen voor leuke dingen.


    Some angels have no wings.

    tsja, mijn geld is altijd binnen no-time op. aan uitstapjes, stappen, cadeautjes, kleding, make-up en vooral schoenen. maarja daarvoor ben ik een vrouw toch? :D

    Nee, dat doe ik niet. Ben heel erg zuinig op mijn geld, aangezien ik er zelf voor moet werken in tegenstelling tot veel mensen hier.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Nee, dat doe ik niet. Ben heel erg zuinig op mijn geld, aangezien ik er zelf voor moet werken in tegenstelling tot veel mensen hier.

    Ik denk dat dit nog aardig tegenvalt.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Ik kan nog slechter met geld omgaan, ik sta meer dan 70 euro in de schulden ;o