• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    Rol;
    Verassing 9
    Plaatje;
    http://www.geocities.com/skyez_the_limitz/SkyeSweetnam16.jpg
    Tekstje
    Jow mensjes ,ik ben duss Chantou , 16 jaartjes jong,, Ik zit op streetdance en heb haat aan huppels, Verder heb ik ook een zware lollyverslafing en ik zing ook graag, ONder de douche dan xD Anders breken de ramen son beetje.
    Buiten school (¬¬) en dansen om skate ik ook.
    Dit was het wel son beetje
    BuhhBaai ppl (K)

    Soo?? Seg maar als het fout is ,wnt soals ik al sei ,, Ik snap het niet goed xD

    ps: Je mag wel iets in het tekstje veranderen als het niet goed is ;)


    Crack a bottle

    rol:verassing3

    foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71552

    tekstje: hey!
    ik ben Eva
    Ik ben 17 jaar.
    mijn hobby's zijn: zingen,streetdance,..
    I like's:Tokio Hotel,music and friends
    Maar nu moet gaan!
    daaag!


    I need you like a heart needs a beat

    @ TomAdoratie, die rol komt er niet in voor i'm sorry maar je moet iets van de verrassingen kiezen >,<

    laat je hete wete als ik rol heb ?? (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Anneliesjuuu van me (H)
    Jy dalyk bekend maak ga? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ TomAdoratie, die rol komt er niet in voor i'm sorry maar je moet iets van de verrassingen kiezen >,<

    Ik had het juist door , ik was het al aan het veranderen hoor


    The soul needs autumn.

    Laat ge wete of ik de rol heb ?

    Ik bekent maken als ik huiswerk heb gedaan dus mij nu ff niet meer storen want ikke bezig zijn [/Bijna]

    ikke tekstje geplaats hebben lief ^^

    Oohja je maakt je hw, solly =$


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol;'Verrassing 3
    Plaatje; http://chrissiewissie.hyves.nl/album/19267047/Vrienden/YI93/fotos/347890400/0/Gok_/ [is niet gejat van iemand ben het namelijk zelf ><]
    Tekstje; Heey mensen,
    Ik ben Christa, 16 jaar oud en verslaafd aan zingen en gek doen. En natuurlijk aan muziek luisteren ^^ Met gek doen bedoel ik btw dingen als met je pyjama in het kanaal springen. Ik ga ook graag naar concerten wat ik niet absurt vaak mag omdat ik 'nog maar' 16 ben -_-' School haat ik net zoals groente en huppels >< Wat iedereen in Hello Kitty en Cupcakes ziet snap ik niet xD Doe mij maar Regenboogjes en Aapjes x3 Wat je verder nog moet weten is dat ik niet vaak huil. Alleen als er iets absurt ergs is gebeurd of als er iemand écht kwaad tegen me begint te schreeuwen >< en ik ben ook een volhouder wat het betreft gelijk hebben. Ik geloof de ander zowat alleen, als er bewijs is >< Byee, xx Christa.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jy.. jy.. jy..

    JY MOET NU KLAAR ZYN MET HUISWERK! :S
    Want ik ben ook allang klaar xD
    En ik wil weten wie welke rol heeft xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar ik ik ik
    Begin altijd te laat met HW :S

    Maar ik ik ik

    Nu ook geen hw maken x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Stoute, stoute, stoute Anneliesjuu!!
    Vanaf morgen ga jy eerder beginnen met huiswerk maken!
    EN DAAR GAAT ROSE VOOR ZORGEN [En met Rose bedoel ik niet mezelf xD]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Uhmm ik ik ik
    Ben al klaar met




    Wikunde
    En nu nog Latijn&Biologie >,<
    Maar dat duurt niet laang hoowr!