• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    *Is bijna klaar met HW!*

    (...)
    ik doe ook VWO >.< alleen zonder latijn ^^

    Be happy n_n Ik moet even huiswerk doen! Byeee xoxo

    (...)
    Be happy n_n Ik moet even huiswerk doen! Byeee xoxo

    ^^ uhu anders had ik morgen een SO --'
    succes girl =']


    when words fail, music speaks.

    Rol; Verrassing? ^^

    Plaatje; http://img139.imageshack.us/img139/2351/emogirls286lv4.jpg

    Tekstje;

    Haay sweetie's ik ben Anouschka en 17 jaar. Iedereen kent mij als een zelverzekerd meisje die niet snel over der heen laat lopen, daarom vinden ze mij ook wel eens een bitch. Maar mensen die mij echt kennen, weten dat ik ook heel gevoelig ben en dat ik maar een klein hartje heb. Verder zijn mijn hobby's skaten, slapen, luieren, naar het strand gaan, naar concerten gaan + festivals en alle leuke dingen hierop deze aardbol. Naja dat was het wel zo'n beetje. Have fun in life ^^ Kisses Nousz ^^


    ~

    mag ik ook een rol?


    I need you like a heart needs a beat

    mag ik ook een rol?


    I need you like a heart needs a beat

    Kheb morgen SO Duits ^^
    Ga ik ff lekker indruk maken op die lerares x]
    Niet dat ik geleerd heb ofzo
    Maar dat hoef ik niet want ik weet het al x]

    Whaha me ego komt weer tevoor schijn x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    duits O_o trauma komt naar boven!
    ik had op me 1ste SO een 2.3 :| omdat ik 1 keer niet geleert had --'


    when words fail, music speaks.

    sgat bewaar lz eentje voor mij ^^


    when words fail, music speaks.

    Ikkuu nog geen S.O Gehad heb =D
    Volgende week pas en de 1e is wiskunde
    # Byt op nagels #
    Dat word een 1. =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga jouw, Bo, verrassing 5 geven ^^

    whaha das wel knullig x]
    Maar wat ik mijn vetste cijfer vind is een 1,3 op Frans,so wat niemand had geleerd

    EEN 1.3 DAT KRIJG JE NOOIT MAN een 1,2 of een 1,4 maar nooit een 1,3 was er ook nog trots op x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Whahaaa.
    Ik heb eens een 1.8 gehad :S

    En ook eens een 0.9 :P xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Woow, ik heb vandaag 2 toetsen/proefwerken gehad van Wiskunde en Latijn >,<

    Woow, niemand blij met de rol die hij heeft?