• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    DOE jij jij jij

    GYMNASIUM 0O


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Neee Nee Nee ik doe gewoon Latijn xD
    Wth is gymnasium xD

    En waarom denk jij dat?

    MYN INFOO!! =)

    rol; Verassing 2
    Foto; http://www.ebeautydaily.com/wp-content/uploads/2006/03/shu_uemura_spring_2006.jpg
    tekstje;

    Hay!
    Ik ben Tamar! Ik ben 16 jaar! Er zijn mensen die me soms een beetje vervelend vinden.. omdat ik altijd alles eerlijk zeg. Ik zal nooit liegen! Verder ben ik een heel behulpzaam meisje,, en als ik je goed ken zal ik altijd voor je klaar staan! IK ben dus een best lief mensje..x] Al zeg ik het zelf x]
    nou dat was het wel zo'n beetje.. Of nee! Nog 1 ding; Music is my life.. so don't take away the music.. cause i can't live without it!
    Bye!! xx


    Winter is coming.

    Rol; verrassing 5 (of 4 als 5 bezet is)!

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679

    Tekstje; Heey Guys =D

    Ik ben Caroo, 16 jaar Oud :D
    Lekker Aparte Style,And Proud Of It <3
    I Like; Musik, Gitaar spele, My friends,(really You don;t Wanna Hurt Them!),Ice cream, Big Sunglasses,COOKIES!
    Dislikes; Aroo mensen, mensen die niet op tijd kom eop afspraken

    Verder; I Like Guys In bands<3
    Ze zijn gewooN Coewl En Hot :D kan dr niks aan doen <3
    Ik houd van Komische mensen x'D
    Waarom weet k o0k niet precies:P
    ik ben een betrouw baar persoon,met veek humor en kattekwaad!

    Op dat plaatje Ben Ik :)(niet egt hea:P)
    Maar ik moet Gaan Because My Brother Stole My Cookies Ö ! <3 #

    O0k ng ff een motivatie; Ik wil graag een rol spele in je quiz Omdat hij me egt coewl lijkt <3
    Is eens weer wat anders :)Oder ?=D

    Wil je het me laten wete als ik rol heb :)?


    I solemny swear i am up to no good

    Rol; Verassing.. 6! :P of 8 of een andere!! xD

    Plaatje; http://jam.canoe.ca/Music/Artists/J/JoJo/2005/01/10/jojo.jpg

    http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-09-08/jojo_310.jpg

    Tekstje;

    Hai!
    Say is de naam, ik loop hier al 15 jaar een beetje doelloos rond op de aarde. Doelloos ja, want ik heb dus echt geen flauw idee wat ik met mijn leven wil! Ik speel gitaar, schrijf mijn eigen liedjes, tekenen, doe leuke dingen met mijn vrienden, skate, eigenlijk een doorsnee meisje. Alhoewel, mijn kledingstijl en gedrag zijn wat anders dan die van anderen. Ik ben best brutaal, koppig, eigenwijs enzo en mijn humeur kan plots omslaan. Best vervelend, maar mijn vrienden zijn blij met me en ik met hen! Super veel vrienden heb ik niet, maar die ik heb betekenen zo goed als alles voor me! Ik heb een muziekverslaving en een "kleine" lollyverslaving, kortom: IK KAN NIET ZONDER! xD
    Als je meer wil weten: vraag het maar!
    Xx Say

    Als je iets aan wil passen mag dat natuurlijk altijd! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Omdat bij mij in NEDERLAND x] je latijn krijgt op gymnasium


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar ik woon niet in Nederland hea ;) Nee dat is bij ons gewoon een afdeling zoals Moderen, Technische en Beroeps.

    Omdat bij mij in NEDERLAND x] je latijn krijgt op gymnasium


    Tsjaaa... Dat is kut he?! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; Verassing 2 n_n
    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=74913
    Tekstje; Hi ik ben Renee. Of Nana die bijnaam heb ik van mijn Best friends gekregen! Ik ben 14 jaar oud en dat is dus niet heel oud. Ik hou van mijn vriendin we bespreken alls. Zelf ben ik erg verlegen maar ik heb wel veel jongens achter me aan. Verder hou ik van Hello Kitty & Cupcakes n_n Maar ik moet gaan! Byee xoxo

    Omdat bij mij in NEDERLAND x] je latijn krijgt op gymnasium


    Op de school waar ik zit (IN NEDERLAND) kan je bij vwo ook latijn doen.. en bij havo/vwo (in de 1e & 2e) ook.
    =)

    ik doet HAVO xD


    Winter is coming.

    (...)

    Op de school waar ik zit (IN NEDERLAND) kan je bij vwo ook latijn doen.. en bij havo/vwo (in de 1e & 2e) ook.
    =)

    ik doet HAVO xD

    Gott ik heb in NL op VWO Latijn dus niet gymnasium >.<

    haai hippurt ^^
    ik dacht doe ook maar ff mee =']

    Rol; Verasing die over blijft ^^

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=61713

    Tekstje; komt nog ^^ als ik de rol weet typ ik hem wel ^^ is ff wat makkelijker of nie? tenzij je hem nu wil weten ^^


    when words fail, music speaks.

    VWO/GYMNASIUM is zowat het zelfde
    Ik zelf doe ook Havo en als ik beter me best had gedaan vroeger ging ik naar VWO x]

    Maarja ik krijg in de 5e ook nog spaans 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Gott ik heb in NL op VWO Latijn dus niet gymnasium >.<

    ik doe ook VWO >.< alleen zonder latijn ^^


    when words fail, music speaks.