• iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat heb ik ook, luister liedjes en denk niet teveel na. Droom over je toekomst plannen en ga in bed liggen, chocolade helpt erg! <3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 23:14 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    justjeff8d schreef:
    iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    Als ik me klote voel, dan laat ik me erin wegzakken totdat ik echt het diepste punt heb bereikt. Dan zet ik depri muziek op en schrijf alles wat me bedrukt en al mijn emoties en gevoelens op papier. Ik dicht het dus gewoon weg.
    En afleiding is altijd goed, ga nutteloos youtube filmpjes kijken, helpt altijd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    justjeff8d schreef:
    nou ik ben meestal afgezonderd ik heb niet echt de kansen om de deur uit te gaan of om iets leuks te doen wat ook balen is.

    Al geprobeerd Fucky Monkey te luisteren van de m-kids?

    [!@#$@!$!%! wrm zeg ik altijd fucky ipv funky... nja this dus funky monky] .

    wel eens van gehoord maar vrolijke muziek maakt het meestal alleen erger


    Ik ben zelf ook geen type om iets te doen zoals disco of kroeg of zo.. Zo sociaal ziet mijn leven er niet uit ;D.. Best zielig..

    Hmm.. en wat voor muziek helpt bij jou wel ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    eerlijk gezegd meestal geen. als ik me kut voel luister ik depri muziek , en als ik me goed voel luister ik blije muziek en so on. en nee ik ga eigenlijk ook niet naar de disco of kroeg niet zo sociaal nee


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    heel soms helpt muziek maar meestal niet


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ach, ga jezelf snijden en flikker een end op.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    Ach, ga jezelf snijden en flikker een end op.


    pardon? :O


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Daar loop ik al jaren mee rond, zoiets heeft meestal een reden. Ook zonder dat je hetzelf beseft soms


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Subwayx schreef:
    Ach, ga jezelf snijden en flikker een end op.

    What the fuck heb jij man, ga ergens anders zielig doen mensen afkraken, élk bericht wat je plaatst probeer je ruzie mee uit te lokken.

    maar oke, ik had dat ook een tijdje, nu nog wel eens eigenlijk. Ga iets leuks doen met vrienden/familie, luister vrolijke muziek, denk aan leuke dingen, en misschien dat het helpt, sterkte.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 1:42 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    justjeff8d schreef:
    (...)

    pardon? :O


    Pardon wat? Het is de waarheid. Dus, ga niet zielig liggen doen en ga maar naar je emovriendjes toe.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Raveleijn schreef:
    (...)
    What the fuck heb jij man, ga ergens anders zielig doen mensen afkraken, élk bericht wat je plaatst probeer je ruzie mee uit te lokken.

    maar oke, ik had dat ook een tijdje, nu nog wel eens eigenlijk. Ga iets leuks doen met vrienden/familie, luister vrolijke muziek, denk aan leuke dingen, en misschien dat het helpt, sterkte.


    Dus, zeggen wat je denkt is opeens verboden?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    ravelijn : thx en dat heb ik af en toe zonder rede maarja ga morgen ook weer weg wat afleiding mss dat het helpt :)

    en subway wat is je probleem? O.o en niks tegen emo's


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Dus, zeggen wat je denkt is opeens verboden?

    Zeg ik dat dan? van mij mag je zeggen wat je wilt, maar het is gewoon grof dat je niet nadenkt over hoe het bij een ander aankomt, laat staan dat je het netjes probeert over te laten komen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    justjeff8d schreef:
    ravelijn : thx en dat heb ik af en toe zonder rede maarja ga morgen ook weer weg wat afleiding mss dat het helpt :)

    en subway wat is je probleem? O.o en niks tegen emo's


    Ga toch gewoon niet zielig doen, niemand word er blij van?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Ga toch gewoon niet zielig doen, niemand word er blij van?


    mag ik ook gwn een verhaal kwijt hier? geez :@


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.