• iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Pardon wat? Het is de waarheid. Dus, ga niet zielig liggen doen en ga maar naar je emovriendjes toe.


    De waarheid is dat jij een zielig persoon bent dat probeert om schokkende dingen te schrijven zodat mensen aandacht aan je besteden.
    Bravo, jij hebt het ver geschopt in het leven.

    Anyways, ik stel voor dat je met iemand daarover praat, iemand die je vertrouwd. Een vriendin, een familielid, de vertrouwenspersoon. En schrijven kan ook helpen.
    Of bel desnoods de kindertelefoon (of hoe heet dat?). Zij zullen eerlijk zijn tegenover je (en je zeker helpen), als je bang bent dat mensen je direct gaan bekritiseren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Zeg ik dat dan? van mij mag je zeggen wat je wilt, maar het is gewoon grof dat je niet nadenkt over hoe het bij een ander aankomt, laat staan dat je het netjes probeert over te laten komen.


    Dus moet ik het zo zeggen?:

    Misschien moet je jezelf gaan snijden, dit hielp bij mij ook altijd. Het is niet leuk om dit soort topics te plaatsen, omdat mensen er niet vrolijk van worden.



    Nu blij dan?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Dus moet ik het zo zeggen?:

    Misschien moet je jezelf gaan snijden, dit hielp bij mij ook altijd. Het is niet leuk om dit soort topics te plaatsen, omdat mensen er niet vrolijk van worden.



    Nu blij dan?

    Never mind, het was het proberen niet eens waard.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    justjeff8d schreef:
    (...)

    mag ik ook gwn een verhaal kwijt hier? geez :@


    Ga dan naar je moeder?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Ga dan naar je moeder?


    ik ga hier verder niet eens meer op in :8


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Never mind, het was het proberen niet eens waard.


    Dus je vind mij niets waard? Flikker dan op, trut.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Dus je vind mij niets waard? Flikker dan op, trut.

    Trut? hahaha, sure!
    Nee, ik vind je inderdaad niets waard, aangezien jij ook zo over anderen denkt, zo te zien.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mensen, doe even een beetje rustig :3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Mensen, doe even een beetje rustig :3.


    mee eens :O


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    De waarheid is dat jij een zielig persoon bent dat probeert om schokkende dingen te schrijven zodat mensen aandacht aan je besteden.
    Bravo, jij hebt het ver geschopt in het leven.

    Anyways, ik stel voor dat je met iemand daarover praat, iemand die je vertrouwd. Een vriendin, een familielid, de vertrouwenspersoon. En schrijven kan ook helpen.
    Of bel desnoods de kindertelefoon (of hoe heet dat?). Zij zullen eerlijk zijn tegenover je (en je zeker helpen), als je bang bent dat mensen je direct gaan bekritiseren.


    Ik zeg gewoon wat ik denk, want ik ben tenminste EERLIJK. En als je daar niet tegen kan, reageer dan niet, slet. Want zo heet je :'D


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    Ach, ga jezelf snijden en flikker een end op.

    flikker jij nu maar een eind op uit dit topic. Na wat ik lees van haar zit ze al diep genoeg in de put en dan heeft ze jouw 'hulp' niet nodig. Als je, je zo ergert aan dit soort topics zijn er genoeg andere knopjes om op te klikken en hier te verdwijnen!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Ik zeg gewoon wat ik denk, want ik ben tenminste EERLIJK. En als je daar niet tegen kan, reageer dan niet, slet. Want zo heet je :'D

    Wauw, die zag ik echt niet aankomen, slet dan nog wel! As if that would hurt my feelings ...
    Ik vind je niet eerlijk. Je mag altijd je mening geven, maar die dat dan met tact.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Astarte schreef:
    (...)
    flikker jij nu maar een eind op uit dit topic. Na wat ik lees van haar zit ze al diep genoeg in de put en dan heeft ze jouw 'hulp' niet nodig. Als je, je zo ergert aan dit soort topics zijn er genoeg andere knopjes om op te klikken en hier te verdwijnen!


    Doe het zelf (nerd)


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Ik zeg gewoon wat ik denk, want ik ben tenminste EERLIJK. En als je daar niet tegen kan, reageer dan niet, slet. Want zo heet je :'D


    Excuseer? Flikker op kind! Zo praat je niet tegen Fie...
    Show some respect en verdwijn gewoon uit dit topic? Zo moeilijk is het niet hoor?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Wauw, die zag ik echt niet aankomen, slet dan nog wel! As if that would hurt my feelings ...
    Ik vind je niet eerlijk. Je mag altijd je mening geven, maar die dat dan met tact.


    Kijk naar je naam, er staat 'Slut' in.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E