• iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Astarte schreef:
    (...)

    Excuseer? Flikker op kind! Zo praat je niet tegen Fie...
    Show some respect en verdwijn gewoon uit dit topic? Zo moeilijk is het niet hoor?


    Oke, nu moet ik bang worden?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Doe het zelf (nerd)


    Oke, ik wil mezelf er niet echt mee bemoeien, en aangezien ik wss hiervoor word afgesnauwd wil ik toch even zeggen dat ik het prima vind dat je je mening geeft, maar er is een dunne lijn tussen iemand afkraken en je mening geven, en ik vind het een beetje respectloos dat je in dit topic zet dat de topicstarter zichzelf moet gaan snijden, aangezien jij niet precies weet hoe de situatie in elkaar zit. That's all. Je kan me nu gaan afsnauwen en dingen zeggen, maar ik wou even mijn punt overbrengen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 1:59 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap je helemaal
    bij mij is het meestal dat er iets mis gaat en dan voel ik me kut, en het blijft dan maar hangen dan ga ik me ook niet meer beter voelen, en dan net als het beter gaat is er weer iets waardoor ik me kut voel


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Doe het zelf (nerd)

    Lol dat is de meest kinderachtige reactie die zo'n domme troll als jij kan geven, hoe oud ben je? like, 10? zelfs kinderen van 10 gedragen zich beter als jou, sirieus ik snap dat je je verveelt rond deze tijd maar damn hang hier dan niet rond te stoken, ookal heb je nu 'ruzie' wat je waarschijnlijk ook wou uitlokken, jij je zin.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Subwayx schreef:
    (...)

    Kijk naar je naam, er staat 'Slut' in.

    Ja, blijkbaar kan je lezen. Proficiat.
    Waarom negeer je compleet de Monkey die er voor staat? Komop, dat is wel belangrijk hoor x').
    Thank you Stephanie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Carcass schreef:
    (...)

    Oke, ik wil mezelf er niet echt mee bemoeien, en aangezien ik wss hiervoor word afgesnauwd wil ik toch even zeggen dat ik het prima vind dat je je mening geeft, maar er is een dunne lijn tussen iemand afkraken en je mening geven, en ik vind het een beetje respectloos dat je in dit topic zet dat de topicstarter zichzelf moet gaan snijden, aangezien jij niet precies weet hoe de situatie in elkaar zit. That's all. Je kan me nu gaan afsnauwen en dingen zeggen, maar ik wou even mijn punt overbrengen.


    Actually, Snijden helpt wel, dus ik geef óok nog eens advies :'D


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Oke, nu moet ik bang worden?


    jij bentvolgens mij nieuw hier en je moet een beetje opletten wat je zegt want je bent nou neit bepaald vriendelijk bezig..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 2:00 ]


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    loesXjonas schreef:
    Ik snap je helemaal
    bij mij is het meestal dat er iets mis gaat en dan voel ik me kut, en het blijft dan maar hangen dan ga ik me ook niet meer beter voelen, en dan net als het beter gaat is er weer iets waardoor ik me kut voel


    ja das ook zo vervelend gaat het net iets beter en dan is er weer een gebeurtenis of iets wat je meemaakt waardoor het slechter gaat :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Oke, nu moet ik bang worden?


    Nope :'D
    Ik hoopte gewoon dat je wakker zou worden maar tevergeefs...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Ja, blijkbaar kan je lezen. Proficiat.
    Waarom negeer je compleet de Monkey die er voor staat? Komop, dat is wel belangrijk hoor x').
    Thank you Stephanie.


    Dus,, bij Monkey moet ik denken:
    - Je wast je nooit
    - Je zit onder de vlooien.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Actually, Snijden helpt wel, dus ik geef óok nog eens advies :'D


    Voor een bepaalde tijd ja, maar als je het teveel/tevaak etc. doet, zal je merken dat je steeds onbewust dieper in de put raakt, een soort verslaving word het dan om steeds te willen snijden, zodat je je voor een bepaalde tijd beter voelt.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 2:02 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    ja das ook zo vervelend gaat het net iets beter en dan is er weer een gebeurtenis of iets wat je meemaakt waardoor het slechter gaat :(

    Trek je maar niks aan van Subwayx, hij/zij troll'd hier maar wat rond, verder geen aandacht aan besteden ofzo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Lol dat is de meest kinderachtige reactie die zo'n domme troll als jij kan geven, hoe oud ben je? like, 10? zelfs kinderen van 10 gedragen zich beter als jou, sirieus ik snap dat je je verveelt rond deze tijd maar damn hang hier dan niet rond te stoken, ookal heb je nu 'ruzie' wat je waarschijnlijk ook wou uitlokken, jij je zin.


    Nah, als ik 10 was zou ik me in rl waarschijnlijk als jou gedragen :'D


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    justjeff8d schreef:
    (...)

    ja das ook zo vervelend gaat het net iets beter en dan is er weer een gebeurtenis of iets wat je meemaakt waardoor het slechter gaat :(


    ja ik dek soms ook echt sirieus dat ik gewoon niet gelukkig kan zijn ofzo, dat dat gewoon zo bepaald is dat bij mij een streepje achter mn naam is gezet toen ik geboren werd dat ik niet gelukkig mag worden


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Trek je maar niks aan van Subwayx, hij/zij troll'd hier maar wat rond, verder geen aandacht aan besteden ofzo.


    ik negeer het ook

    en loesXjonas :

    same here ik heb dan af en toe iets van kom op leven kun je ook iets anders als nemen?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.