• iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Captain schreef:
    (...)
    Nouja, als je dat zo graag wil dan ga ik het wel melden. ^^


    Alsof Quizlet mijn leven is fsoow.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    (...)

    Aardig, ik hou ook van jou hoor (flower)


    Lieverd, is he tniet tijd om minder aan jezelf en meer aan andere te gaan denken?

    - ohja volgens mij moet je je signature even nakijken want dieklopt niet helemaal

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 2:23 ]


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Alsof Quizlet mijn leven is fsoow.

    Des te beter, toch? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    I'm off. See ya.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ga allemaal maar slapen, einde ruzie?

    Subwayx schreef:
    (...)

    Alsof Quizlet mijn leven is fsoow.

    Zo te zien wel, je steekt er zo veel tijd en moeite in om andere mensen af te kraken, ruzie uit te lokken, en ga zo maar door!
    Nouja, dit was echt mijn laatste post, en misschien ook wel het laatste antwoord, want je word misschien wel (waarschijnlijk) geband, bye hun.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    loesXjonas schreef:
    (...)

    Lieverd, is he tniet tijd om minder aan jezelf en meer aan andere te gaan denken?

    - ohja volgens mij moet je je signature even nakijken want dieklopt niet helemaal


    Daar was ik al mee bezig, alleen had ik nog niet aan internet gedacht. Nu raakt mijn zakgeld op aan mensen die ga trakteren :Y)


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    justjeff8d schreef:
    iemand dat ook weleens? ik heb keer op keer dat ik me kut voel, niks waard voel en nergens zin in heb en me afvraag wat ik hier doe in het leven en waarom? dan gaat het soms weer een dag goed en daarna is het weer terug. waarbij ik me best vaak down en kut voel. niemand merkt er ook iets van ouders, school. maar goed ook op school zouden ze er ook alleen om lachen.


    Heb je iets aan de adviesen die er gegeven zijn?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Subwayx schreef:
    (...)

    Daar was ik al mee bezig, alleen had ik nog niet aan internet gedacht. Nu raakt mijn zakgeld op aan mensen die ga trakteren :Y)


    mensen op internet zijn ook mensen.
    en misschien werken
    weetjewel dat je iets doet
    krijg je centjes voor


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    @loesXjonas, ik vind dat je goed advies geeft en justjeff8d goed probeert te helpen, mijn compliment daarvoor, haha, moest ik toch even kwijt.

    Helemaal gelijk, je doet het echt heel goed. BTW, waarom tekenen als je ook gewoon als een gestoorde op het papier kan gaan krassen (A). Dat lucht vaak heel goed op :X
    Nou ja, anders kun je ook proberen om iets te doen zoals woordzoekers ofzo. Daar moet je ook voor gefocust zijn (A). Oh, ik geef echt slecht advies x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    loesXjonas schreef:
    (...)

    mensen op internet zijn ook mensen.
    en misschien werken
    weetjewel dat je iets doet
    krijg je centjes voor

    HAHAHA 100+ voor jou, 'krijg je centjes voor'.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Helemaal gelijk, je doet het echt heel goed. BTW, waarom tekenen als je ook gewoon als een gestoorde op het papier kan gaan krassen (A). Dat lucht vaak heel goed op :X
    Nou ja, anders kun je ook proberen om iets te doen zoals woordzoekers ofzo. Daar moet je ook voor gefocust zijn (A). Oh, ik geef echt slecht advies x')



    Hahaha helemaal geen slecht advies, en sws probeer je het,
    en dat helpt ook mensen die je proberen te helpen :]



    Raveleijn schreef:
    (...)
    HAHAHA 100+ voor jou, 'krijg je centjes voor'.


    Mwuaha dankje $:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 2:32 ]


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Hehe, het is eindelijk weer rustig in dit topic.

    OT: Misschien moet je iets gaan lezen, als ik dat doe dan sluit ik me helemaal af van de wereld, en dan zit ik er hélemaal in.

    Ja, zo voel ik me ook wel eens. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Zo te zien wel, je steekt er zo veel tijd en moeite in om andere mensen af te kraken, ruzie uit te lokken, en ga zo maar door!
    Nouja, dit was echt mijn laatste post, en misschien ook wel het laatste antwoord, want je word misschien wel (waarschijnlijk) geband, bye hun.


    Als je goed kunt lezen, ben ik er nog steeds :'D


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E