• Het was echt mega warm bij ons op school. Echt gewoon niet normaal, het was binnen echt 33graden ofso, en alle ramen moesten dicht, alle leraren chagrijnig en de leerlingen half dood. In mijn klas zit zo'n jongen die kei druk is en altijd brutaal en een grote mond enzo.. die viel dus gewoon flauw.. Hij gleed zo van zijn stoel af, lag hij onder zijn tafel, die leraar natuurlijk niks door -,-"

    Bij wie was het vandaag ook zo warm (op school)? Ooit flauwgevallen van de hitte?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nog nooit flauw gevallen van de hitte. Maar toch wel bijna :O
    Als ik dat gevoel heb ga ik meteen zitten of liggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh, het was zo vreselijk warm, niet normaal. (cat) Maar nee, gelukkig ben ik nog nooit flauw gevallen!


    wth.

    Through schreef:
    Nog nooit flauw gevallen van de hitte. Maar toch wel bijna :O
    Als ik dat gevoel heb ga ik meteen zitten of liggen.


    Ghehe, onze stoere jongen had dat dus niet door, totdat wij een bonk hoorden.. Ben ik even blij dat ik goed tegen de hitte kan, warmte is gewoon heerlijk (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wohoow ;O
    Bij ons op school was het vandaag best wel koel, eigenlijk. En toen kwam ik buiten en was het enorm warm o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, 30 graden ofzo. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dude
    ik moest godverdomme een wiskundewandeling doen in deze hitte.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ghehe, onze stoere jongen had dat dus niet door, totdat wij een bonk hoorden.. Ben ik even blij dat ik goed tegen de hitte kan, warmte is gewoon heerlijk (:

    hahahaha lol dan! :'D ik kan absoluut niet tegen de warmte :| dan krijg ik meteen koppijn en voel ik me moe/belabberd.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    heerlijk dat ik vakantie heb zeg. Ik hou van in het laatste jaar zitten (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    Mayfly schreef:
    Oh, het was zo vreselijk warm, niet normaal. (cat) Maar nee, gelukkig ben ik nog nooit flauw gevallen!

    Als het in de klas warmer is dan 25 of 30 graden, mag je normaal gezien naar huis.(weet niet meer welke temperatuur het was)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het moet echt nog warmer, hier houd ik zo van! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    Het moet echt nog warmer, hier houd ik zo van! *O*
    OHMYGOD
    kill me noaw.
    ik haat dit weer

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn lessen zijn altijd buiten(cool)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Verschrikkelijk warm, ik zat me echt rot te zweten in het computer lokaal, omdat bij dat gedeelte geen ramen of ventilatoren zijn en er allemaal mensen op elkaar zitten. Damn, zo warm D:
    Volgens mij is er niemand flauwgevallen, niet dat ik weet in ieder geval. (:


    Destroy what destroys you.

    Wembley schreef:
    Het moet echt nog warmer, hier houd ik zo van! *O*


    Helemaal mee eens, behalve op school, dat is gewoon ziek. Maar dat is ook niet warm, maar benauwd. Dat vind ik sowieso in Nederland trouwens..


    Have you ever been alone in a crowded room?