• Het was echt mega warm bij ons op school. Echt gewoon niet normaal, het was binnen echt 33graden ofso, en alle ramen moesten dicht, alle leraren chagrijnig en de leerlingen half dood. In mijn klas zit zo'n jongen die kei druk is en altijd brutaal en een grote mond enzo.. die viel dus gewoon flauw.. Hij gleed zo van zijn stoel af, lag hij onder zijn tafel, die leraar natuurlijk niks door -,-"

    Bij wie was het vandaag ook zo warm (op school)? Ooit flauwgevallen van de hitte?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik lag lekker aan het water. :9~


    ars moriendi

    bij ons niemand flauwgevallen. bij ons viel het mee. de ramen wagewijd open. klappenze dicht:( lol ik kwam buiten wow dacht ik echt fck warm vergleken in de school. ik heb zin in de koude winter. vorig jaar was op het gedeelte war ik zit de verwarming kapot. hadden ze een week vrij. dus kom maar op met de koude winters en kapote verwarmingen.:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    een vriendin van mij vriendin was flauw gevallen bij de kermis met combinatie van attracties + warmte :3


    Shoganai i ne~

    Bij mij op stage is niemand flauw gevallen. We moesten met z'n allen in de snik hete zon in de tuin werken. Gelukkig ben ik niet verbrand. (dance)

    Ik had op school eigenlijk helemaal geen last van de hitte :')


    As travars

    Marquise schreef:
    villa plastica, ruiten kunnen niet open, geen gordijnen. topjes not allowed.


    Damnn, dat is mijn defenitie van hell? natuurlijk is school sowieso al hell, maar dit gaat echt te ver


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Binnen was het nog wel koel, maar buiten was het superwarm!

    ik had trouwens gehoord dat het morgen weer slecht weer wordt ):
    zo stom, vandaag was ik de hele dag binnen en morgen ben ik juist vroeg vrij..


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik ben wel eens flauw gevallen, maar niet van de hitte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons is het altijd warm, dus het was heerlijk koel. Dus ik had niets door. Kom ik buiten in mijn zomerjas(cat) Dat wil je niet x'D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 7:47 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Ik hoef niet meer naar school vanaf nu. En ik ben eens bijna flauwgevallen door de warmte ja..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben ooit flauwgevallen van onder andere de hitte. Maar dat was ook nog door andere factoren. Ugh, dat was een stomme dag.

    wat ben ik blij dat ik vakantie heb (';


    Only those who listen can hear

    Ik had maar een paar uur les, so I'm not complaining :]


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij niet k had het koud:Y)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»