• Het was echt mega warm bij ons op school. Echt gewoon niet normaal, het was binnen echt 33graden ofso, en alle ramen moesten dicht, alle leraren chagrijnig en de leerlingen half dood. In mijn klas zit zo'n jongen die kei druk is en altijd brutaal en een grote mond enzo.. die viel dus gewoon flauw.. Hij gleed zo van zijn stoel af, lag hij onder zijn tafel, die leraar natuurlijk niks door -,-"

    Bij wie was het vandaag ook zo warm (op school)? Ooit flauwgevallen van de hitte?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens, behalve op school, dat is gewoon ziek. Maar dat is ook niet warm, maar benauwd. Dat vind ik sowieso in Nederland trouwens..
    Haha, maar ik heb vakantie!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Haha, maar ik heb vakantie!


    Asoo(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mayfly schreef:
    Oh, het was zo vreselijk warm, niet normaal. (cat) Maar nee, gelukkig ben ik nog nooit flauw gevallen!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mayfly schreef:
    Oh, het was zo vreselijk warm, niet normaal. (cat) Maar nee, gelukkig ben ik nog nooit flauw gevallen!

    Bij ons op school was het in de noodgebouwen een keer 40 graden, er vielen rond de 20 kinderen flauw en allemaal ambulances, politie en brandweren. (: Was best eng, eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij ons ook! En de leerkracht biologie wou dus niet dat er een raam of deur open ging -.- Er is gewoon iemand van mijn klas opgestaan en een raam gaan opendoen, dat was echt niet meer te doen. Zó warm dat het was.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wij moesten vandaag gymen. Dat was pas hell.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wembley schreef:
    Het moet echt nog warmer, hier houd ik zo van! *O*


    Gast, jij hoort gewoon in Spanje thuis ghehehehe, oke niet dan moet ik je hier missen.
    Maar het was wel warm hier, alleen niet zo super warm ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik voel jouw pijn. Wij konden tijdens de speeltijd of middag niet eens naar buiten omdat we repetities hadden.. --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij ons was het ook gruwelijk warm. Maar dan is de oplossing, buiten zitten in de schaduw(cool)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    bij mij was 't ook 30 graden! :O
    maar vond 't eigenlijk wel 'ns fijn :Y)
    al was 't misschien ietske té... ;)
    maar ik ben nog nooit flauwgevallen van de hitte :O
    alhoewel... misschien een paar keer maar dat kwam niet aléén door de hitte ;)
    ps, wat een sukkel dat die leerkracht niet door had dat die ene jongen was flauwgevallen -.-"


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik moest vandaag buiten gymen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yep, 30 graden, vind het verschrikkelijk T_T Heb zo'n bloedhekel aan hitte. En ik ben twee keer flauwgevallen haha xd Oh haha ik faal, edit. Nooit van de hitte ;p

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 19:09 ]


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Yep, 30 graden, vind het verschrikkelijk T_T Heb zo'n bloedhekel aan hitte. En ik ben twee keer flauwgevallen haha xd Oh haha ik faal, edit. Nooit van de hitte ;p

    jij faalt niet. dit weer faalt (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    villa plastica, ruiten kunnen niet open, geen gordijnen. topjes not allowed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.