• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    IEP! Mijn ouders gaan naar Londen, en ik mocht een lijstje en mijn bankkaart meegeven. Volgende week komen ze terug met een Ginny weasley-toverstok, een Hogwarst Writing Quill, en een hogwarts pin set :D


    Define "good".

    Je kan dat niet zomaar in Londen kopen, dat weet je toch? :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb het op het internet opgezocht, en mijn ouders vonden een winkel waar je dat kon kopen ofzo, meer weet ik ook niet.


    Define "good".

    ik ben nu bij de halfloed prins (het boek)
    BELLATRIIIIIIIIX!!!!!!!!!

    Perkie, Voldie, Harry en Draco zijn gewoon ÜberSexy (lol)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xNecromancer schreef:
    IEP! Mijn ouders gaan naar Londen, en ik mocht een lijstje en mijn bankkaart meegeven. Volgende week komen ze terug met een Ginny weasley-toverstok, een Hogwarst Writing Quill, en een hogwarts pin set :D


    WIL IK OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Morgue zei op 30 mei 2011 - 21:11:


    Mijn vader lijkt op Hagrid. (krul)


    omg ik benjaloersxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    relieken van de dood Here I Comeeeee


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben Deathly hallow verslaafde. alles waar ik op kan tekenen, staat nu het deathly hallow teken(nerd)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Hahahaha, ik zocht op een site naar meisjesnamen met betekenis, vond ik deze;

    Bellatrix - Bedacht door J.K. Rowling, schrijfster van de Harry Potter boeken


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    StarkidTonks schreef:
    Ik ben Deathly hallow verslaafde. alles waar ik op kan tekenen, staat nu het deathly hallow teken(nerd)

    Haha, mijn schoolboeken staan er vol van (:


    † Mitch Lucker, You're still my Hero. Stomp on in heaven. Rest in peace †

    Ik kijk nu de vuurbeker, en Voldemort is net herrezen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil een ketting met het Relieken van de Dood-teken op ;D
    Is er trouwens al iemand naar de HP tentoonstelling in Londen geweest?
    Ik ga in de herfstvakantie! (hoera)


    The pen is the tongue of the mind

    In de eerste film gooide fred en george sneeuwballen tegen krinkels tulband. Recht in het gezicht van voldie :'D


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik wil de relieken van de dood ketting... En met een spotgaai...
    Wacht daar is een plaatje van!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aragog schreef:
    Hahahaha, ik zocht op een site naar meisjesnamen met betekenis, vond ik deze;

    (...)


    Whahahaha xd


    Tijd voor koffie.