• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    You stupid girl, Snape LOVES me. At least I do dream about that ^_^

    But this is not a dream :D


    Define "good".

    Eledhel schreef:
    (...)
    Draco: *springt tevoorschijn* ROSA IK RED JE! *vermoordt iedereen*
    Ik: Yay.


    If you get Draco, I get Snapey:

    Snape: *OH KUT* "Avada Kedavra!" *wimperflash* "I love you, my darling." IK: 'Me?' Snape: *huggs* 'Álways!'

    LOL


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    If you get Draco, I get Snapey:

    Snape: *OH KUT* "Avada Kedavra!" *wimperflash* "I love you, my darling." IK: 'Me?' Snape: *huggs* 'Álways!'

    LOL

    GinaW: 0__0


    Define "good".

    Priemgetal schreef:
    (...)

    If you get Draco, I get Snapey:

    Snape: *OH KUT* "Avada Kedavra!" *wimperflash* "I love you, my darling." IK: 'Me?' Snape: *huggs* 'Álways!'

    LOL

    We gaan Snape delen, okay? Jij overdag, ik 's nachts. En 's nachts kan er veel gebeuren, dan zijn er straks twintig Snapejes!:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    GinaW schreef:
    (...)
    GinaW: 0__0


    Ik: "Kill her, sweetheart." Snape: *overkills*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik: "Kill her, sweetheart." Snape: *overkills*

    Oh, sorry dat ik je terug moet brengen naar de realiteit, maar Snape is in de hemel. En aangezien jij en ik hem allebei kunnen zien, verdenk ik GinaW ervan dat ze ons heeft vermoord. En dan zijn we allebei in de hemel :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    We gaan Snape delen, okay? Jij overdag, ik 's nachts. En 's nachts kan er veel gebeuren, dan zijn er straks twintig Snapejes!:Y)

    En ik wordt weer misselijk...


    Define "good".

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, sorry dat ik je terug moet brengen naar de realiteit, maar Snape is in de hemel. En aangezien jij en ik hem allebei kunnen zien, verdenk ik GinaW ervan dat ze ons heeft vermoord. En dan zijn we allebei in de hemel :Y)


    :(, dat is kut. Then... Gimme Harry? Jij hebt Draco al, ik wil iets waardigs terug :'D, en néé, Ginny vermoord ik nu wel even.

    Ik: *kills Ginny en spreekt vergetelheidsspreuk uit op GinaW en de rest*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    :(, dat is kut. Then... Gimme Harry? Jij hebt Draco al, ik wil iets waardigs terug :'D, en néé, Ginny vermoord ik nu wel even.

    Ik: *kills Ginny en spreekt vergetelheidsspreuk uit op GinaW en de rest*

    Ik heb Draco en Snape, jij Harry en Molly. Een moeder en een broer, is dat niet geweldig? *sluipt snel weg en trekt Draco en Snape mee*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik heb Draco en Snape, jij Harry en Molly. Een moeder en een broer, is dat niet geweldig? *sluipt snel weg en trekt Draco en Snape mee*


    Rosa, ik moet geen broer. Ook geen moeder D: . I. Want. A. Boyfriend. Don't. You. Understand? :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    :(, dat is kut. Then... Gimme Harry? Jij hebt Draco al, ik wil iets waardigs terug :'D, en néé, Ginny vermoord ik nu wel even.

    Ik: *kills Ginny en spreekt vergetelheidsspreuk uit op GinaW en de rest*

    GiinaW: *is helemaal niets vergeten*
    Kom hier harry!!


    Define "good".

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Rosa, ik moet geen broer. Ook geen moeder D: . I. Want. A. Boyfriend. Don't. You. Understand? :(

    Goedgoed. *duwt Fred naar je toe*
    Draco en Snape zijn voor mij, als je het maar weet. =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    GinaW schreef:
    (...)
    GiinaW: *is helemaal niets vergeten*
    Kom hier harry!!


    Fuck you. SRSLY.

    *Roept Neville*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Goedgoed. *duwt Fred naar je toe*
    Draco en Snape zijn voor mij, als je het maar weet. =D


    Fred is dood. Ik wil George, en Neville :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Fred is dood. Ik wil George, en Neville :Y)

    Fred is bijna George :Y)
    Neville is al voor GinaW, dus dan krijg jij Madeye Moody. *rent weg voordat je me vermoordt*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...