• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eledhel schreef:
    Daar ben ik weer, sorry :]
    Oh, die soundtracks luister ik ook altijd. Heel stout heb ik er een van internet gedownload waar ze allemaal opstaan, maar die is stuk, dus nu moet ik het doen met de playlist op youtube. Maar die zijn altijd maar half, weten jullie een hele?

    Huh, maar half? Ik heb altijd hele, lol, behalve dan bij do the hippogriff (ja, die luister ik OOK tijdens het studeren XXD)


    Define "good".

    GinaW schreef:
    (...)
    Huh, maar half? Ik heb altijd hele, lol, behalve dan bij do the hippogriff (ja, die luister ik OOK tijdens het studeren XXD)

    Via Youtube luister ik ze, dan staan er plots heel wat andere liedjes tussendoor. Mag ik een linkje naar de playlist die jij gebruikt? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    en ik doe ook gwn stout en download ze van internet (pirate)
    Alleen ik heb ze alleen vanaf vijf... maar de mooiste (op het moment is) courtyard apocalypse (als ik het zo goed typ... en die is van deel 7 part 2... Lily en het liedje bij Snape's herinneringen was ook mooi... en the resseruction stone (deze heb ik wrs ook fout geschreven)
    laten we het er maar op houden dat die hele soundtrack geweldig is ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    Lloyd schreef:
    en ik doe ook gwn stout en download ze van internet (pirate)
    Alleen ik heb ze alleen vanaf vijf... maar de mooiste (op het moment is) courtyard apocalypse (als ik het zo goed typ... en die is van deel 7 part 2... Lily en het liedje bij Snape's herinneringen was ook mooi... en the resseruction stone (deze heb ik wrs ook fout geschreven)
    laten we het er maar op houden dat die hele soundtrack geweldig is ;)



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)



    Dat vind ik een applausje waard *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeetje, wat een leven weer in dit topic! Me likes! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *schopt topic omhoog*
    Annabeth, volgens mij moet je die opmerking nóóit meer maken, dit topic is er namelijk van stilgevallen ;]

    OT: heeft er iemand lately nog een HP-marathon gehouden? Of HBP laatst op sbs6 gezien?
    Ik niet, but that doesn't matter


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik! Ik heb twee weken geleden alle HP-films gezien. En ik wist niet dat 6 op tv was dus ik zag alleen de laatste vijf minuten toen ik zapte D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    _O_ Dit topic heb ik de laatste tijd wel nodig :'D

    Ja, ik had HP6 gezien laatst op tv ^^. Was best lang geleden, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lolzz, ik heb pas nog een LOTR-marathon gehouden...
    Ik denk dat ik maar een HP-marathon ga houden, binnenkort...


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    *schopt topic omhoog*
    Annabeth, volgens mij moet je die opmerking nóóit meer maken, dit topic is er namelijk van stilgevallen ;]

    OT: heeft er iemand lately nog een HP-marathon gehouden? Of HBP laatst op sbs6 gezien?
    Ik niet, but that doesn't matter


    Jaa ik moet echt eens weer hp kijken! maar ik wist echt niet dat deel 6 op tv was anders had ik hem echt gezien!


    ~Live your life!~

    xAmoureuse schreef:
    (...)

    Jaa ik moet echt eens weer hp kijken! maar ik wist echt niet dat deel 6 op tv was anders had ik hem echt gezien!


    Naahh, ik heb hem ook niet gekeken hoor. Ik vind sbs6 no offence een kutzender. Veel te veel reclames en allerlei onzinprogramma's die ik totaal niet interessant vind.
    Dan kun je net zo goed de dvd pakken ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)

    Naahh, ik heb hem ook niet gekeken hoor. Ik vind sbs6 no offence een kutzender. Veel te veel reclames en allerlei onzinprogramma's die ik totaal niet interessant vind.
    Dan kun je net zo goed de dvd pakken ;]

    Ja, sbs heeft echt te veel reclames, irritant gewoon :'D.
    Ik had 'm ook niet helemaal afgekeken, want hij duurde tot half 12 en zónder de reclames weet ik zeker dat het een halfuurtje scheelt, misschien wel meer ;p.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    (...)
    Ja, sbs heeft echt te veel reclames, irritant gewoon :'D.
    Ik had 'm ook niet helemaal afgekeken, want hij duurde tot half 12 en zónder de reclames weet ik zeker dat het een halfuurtje scheelt, misschien wel meer ;p.

    Volgens mij is het driekwartier tot een uur. Elke vijfentwintig minuten is er namelijk vijf minuten reclame...


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)
    Volgens mij is het driekwartier tot een uur. Elke vijfentwintig minuten is er namelijk vijf minuten reclame...


    Ik vond het ook naaiend, die reclame. Steeds als er iets leuks gebeurt...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!