• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ooh wat leeeuk =D Post je wel een trouwkaartje op quizlet als het zover is? ^^


    your knife my back. my gun, your head.

    Awh, dat is geweldig!
    Heb je al ideën over hoe het er uit zou zien? :'3

    Mahoromatic schreef:
    Ooh wat leeeuk =D Post je wel een trouwkaartje op quizlet als het zover is? ^^


    Haha, ik zal vast zoveel mogelijk mensen uitnodigen als er tegen die tijd bij kunnen zijn. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, ik jou verhaal zo mooi! Ook al zitten er duizenden kilometers tussen jullie, jullie houden het nog steeds vol! Wauw.. Dat vind ik echt prachtig.
    Alvast gefelicuteerd natuurlijk, en geniet ervan!!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GrasSprietje schreef:
    Awh, dat is geweldig!
    Heb je al ideën over hoe het er uit zou zien? :'3


    Geen idee, maar één ding weet ik wel ... Ik wil dat hij in het wit ga en ik in het zwart. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat super lief (wedding)(wedding)(wedding)(heart2)(heart2)(heart2)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Stereophonic schreef:
    Wauw, ik jou verhaal zo mooi! Ook al zitten er duizenden kilometers tussen jullie, jullie houden het nog steeds vol! Wauw.. Dat vind ik echt prachtig.
    Alvast gefelicuteerd natuurlijk, en geniet ervan!!


    Dankjewel. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waaaaauw, dat vind ik nog eens lief!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Thanks.<3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jouw levensverhaal klinkt als een film!
    Zoveel afstand en het toch zo kunnen volhouden, ging alles maar zo!
    Ik wens jullie beide het beste, maak er samen wat moois van (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan op het moment niks anders dan jaloers zijn. Mijn liefdesleven heeft zichzelf op een verschrikkelijke manier beeindigd.
    Maar toch gefeliciteerd. :'D

    aaahwww dat is zo facking cute (H)
    ik wens je veel geluk toe <3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fragile schreef:
    Ik kan op het moment niks anders dan jaloers zijn. Mijn liefdesleven heeft zichzelf op een verschrikkelijke manier beeindigd.
    Maar toch gefeliciteerd. :'D


    Je bent pas 15, nog tijd genoeg om een goede jongen te vinden. (:

    Thanks all. ;D <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    (flower)veel succes samen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nou ben ik benieuwd naar je achternaam :3


    your knife my back. my gun, your head.