• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahwww, amazing!
    Ik ben nu echt heel blij voor je ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Captain schreef:
    (...)
    Ah oei x'D
    Ik dacht dat ze het woord 'vriend' was vergeten x'D


    Lol, jij stomme Rus Belg. :'D <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    A7x komt natuurlijk optreden (krul)


    -

    Ahh, gefliciteerd! Hoe oud ben je dan? En woon je nu in Nieuw-Zeeland of in Nederland, ik volgde 't even niet haha.


    live the life you love

    Genius schreef:
    A7x komt natuurlijk optreden (krul)


    Als ik dat geld had ... ;(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Als ik dat geld had ... ;(

    Betaal je toch in natura? (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Betaal je toch in natura? (nerd)


    Ach ... Op vrijgezellennacht mag het nog he? -wbw-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ach ... Op vrijgezellennacht mag het nog he? -wbw-

    Absoluut, dan is je laatste kans :9~


    -

    Just a lovestory


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Genius schreef:
    (...)
    Absoluut, dan is je laatste kans :9~


    Ach ... Zacky & Matt zijn ook getrouwd dus een slippertje zou van beide kanten niet zoveel uitmaken. -wbw-


    & Nogmaals bedankt iedereen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Awww,wat lief


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Awhhh, dat is zo lief!
    Zoals de meeste in deze topic al gezegd hebben..
    Jouw vriend lijkt me echt een schat, op de manier hoe je over hem schrijft. (:
    Het lijkt inderdaad op een liefdesverhaal, hihi.
    Alvast gefeliciteerd..
    Een beetje heel erg vroeg, maar het gaat om het idee, ghehe


    Keep it simple.

    oke je bent nog niet gevraagd, maar.. GEFELICITEERD MET JE BIJNA MAAR NOG NIET HELEMAAL VERLOVING!! (:


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.