• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het zo cute dat jullie het volhouden, ondanks de afstand! Gefeliciteerd en ik ben ontzettend benieuwd naar jullie huwelijk! Foto's, trouwkaartje, etc? (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    OMG NANCY ! Wat super leuk :9~:9~:9~
    Gefeliciteerd liefje, je verdient ook zo iemand als Val <3
    En ik ga zeker weten op je feest komen mhuaua


    -

    Ahw zo lieef. Gefeliciteerd ;D


    To infinity and beyond •

    Postcards schreef:
    Nou, jij hebt jouw sprookje! ik wilde ook altijd een Nieuw-Zeelands vriendje, zodat ik daarheen kan verhuizen, dus ik ben heel jaloers!


    Hij is Russisch/Azisch, ghehehe. Ik wil niet permanent naar NZ, hoogstens een paar maanden/jaar, maar NL boven alles! (:


    Bedankt allemaal, jullie zijn lief. Ik wil o iedereen reageren, maar dat wordt teveel dus dan maar zo :'D
    En natuurlijk krijgen jullie ook een uitgebreid verslag. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw wat leuk! Heel veel geluk! <33


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Genius schreef:
    OMG NANCY ! Wat super leuk :9~:9~:9~
    Gefeliciteerd liefje, je verdient ook zo iemand als Val <3
    En ik ga zeker weten op je feest komen mhuaua


    Jij verdient ook iemand als Val. ;D
    Marry us! ;D
    <3

    En natuurlijk moet jij erbij zijn! Als ik het geld heb neem ik je zelfs mee naar NZ, -wbw-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Taraluis schreef:
    Gefeliciteerd :D
    Nieuw zeeland *zucht* heb je grote koffers?


    Groot genoeg voor heel Q, mits we langs de douane komen. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Natuurlijk wil hij je achternaam aannemen, dat zou ik ook doen. :'D
    Haha, zijn jullie er uiteindelijk al uit of ruziën jullie er nog steeds over? (N)


    Where there is a sea there are pirates...

    OH MY GOD, NANCE! <3 How greatttt! <3
    Ik breng een blender voor je mee als cadeau yay! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ah leuk!
    gefeliciteerd! (H)


    It's not the same without you.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Jij verdient ook iemand als Val. ;D
    Marry us! ;D
    <3

    En natuurlijk moet jij erbij zijn! Als ik het geld heb neem ik je zelfs mee naar NZ, -wbw-

    Ja dat ga ik doen, ik ga met jullie beide trouwen _O_

    Mygod ik vind dit zo leuk voor jou mwhiiiii


    -

    superleuk!
    hoe oud ben je dan?:O


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Awwww gefeliciteerd lievie!!!


    Life is hard and then we die

    Captain schreef:
    Natuurlijk wil hij je achternaam aannemen, dat zou ik ook doen. :'D
    Haha, zijn jullie er uiteindelijk al uit of ruziën jullie er nog steeds over? (N)


    Lolol, wat hebben jullie Russen toch met mijn naam? :'D

    Christ schreef:
    OH MY GOD, NANCE! <3 How greatttt! <3
    Ik breng een blender voor je mee als cadeau yay! *O*

    LOL! Oh yeah, zodat ik je drankjes kan blenden zeker als je bij ons langskomt?! *O*
    Wanneer kom jij trouwens eens met dat lekkere bekkie van je bij mij chillen/slapen? <3


    xlynnx schreef:
    superleuk!
    hoe oud ben je dan?:O

    19 allebei, we worden 20 in augustus. (Ik ben 2 dagen ouder) (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 16:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    LOL! Oh yeah, zodat ik je drankjes kan blenden zeker als je bij ons langskomt?! *O*
    Wanneer kom jij trouwens eens met dat lekkere bekkie van je bij mij chillen/slapen? <3

    Ja, stiekem wel. Ik weet niet honey, sowieso wil ik echt heel graag langskomen en chillen slapen, maar op Graspop toch ook? *O* En misschien de nacht na Graspop ofzo? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)