• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Christ schreef:
    (...)
    Ja, stiekem wel. Ik weet niet honey, sowieso wil ik echt heel graag langskomen en chillen slapen, maar op Graspop toch ook? *O* En misschien de nacht na Graspop ofzo? :W


    Ervoor juist dude, opwarmen!
    Kom woensdags slapen bij me en dan reizen we er donderdag samen met een hele groep naartoe? -wbw-

    Maar goed, ik dwaal af ...MREEEEE!
    Ik heb dus echt geen idee hè, maar ik wil wel dat het op een van de mooiste plekken van NZ gebeurd en niet in z'n achtertuin! Al denk ik dat 'ie dat toch wel weet van me, ghehehe.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Haha, ik zal vast zoveel mogelijk mensen uitnodigen als er tegen die tijd bij kunnen zijn. :'D


    Oké, dat vind ik dus echt stoer. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Cthulhu schreef:
    (...)
    19 allebei, we worden 20 in augustus. (Ik ben 2 dagen ouder) (:

    10 augustus ftw :9~


    -

    Haha, je naam is gewoon megastoer, vandaar. :'D
    Onze Russische namen zijn foeilelijk x'd
    En ik ben bruidsmeisje of getuige, hangt er vanaf wat jullie willen. :'D (N)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Haha, je naam is gewoon megastoer, vandaar. :'D
    Onze Russische namen zijn foeilelijk x'd
    En ik ben bruidsmeisje of getuige, hangt er vanaf wat jullie willen. :'D (N)

    Nee, het Servische Popovic van mij klinkt leuk zeg. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)
    Nee, het Servische Popovic van mij klinkt leuk zeg. (no_chears)

    Geloof je het zelf? :'D
    Ik haat het meestal hoe het klinkt in een andere taal, maar in je eigen taal klinkt het dan weer wél leuk.
    En er is een Servische jongen op mijn school verliefd op mij. :'D
    -offtopic-


    Where there is a sea there are pirates...

    Crosses schreef:
    Ik vind dit zoooo lief he. Gewoon de manier waarop jij altijd over hem praat in topics enzo. Hij klinkt als een schatje! Ik wens jullie heel veel geluk samen (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Geen idee, maar één ding weet ik wel ... Ik wil dat hij in het wit ga en ik in het zwart. ;D

    Dat heeft wel iets, sounds beautiful ;D

    Val woont zelf ook in Nieuw-Zeeland toch?

    Ooh Nancy wat leuk voor jee <3


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    Val woont zelf ook in Nieuw-Zeeland toch?

    Ooh Nancy wat leuk voor jee <3


    Ja, maar we gaan in Nederland of België wonen. (:
    Thank you! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dussssss
    hoe staan de plannen er voor tot nu toe =3?


    Life is hard and then we die

    Super leuk<3
    Alvast gefeliciteerd^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    PUKKELxDING schreef:
    Dussssss
    hoe staan de plannen er voor tot nu toe =3?


    Volgend jaar in Nederland willen we trouwen ... Ergens rond augustus. Hij blijft dan ook hier om een baan te zoeken en anders gaan we samen naar NZ tot hij z'n bachelor heeft gehaald en dan proberen we 't opnieuw. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ja, maar we gaan in Nederland of België wonen. (:
    Thank you! <3


    Ooh dat is ook hartstikke leuk.

    @ jou berichtje naar pukkelxding
    Z'n bachelor heeft gehaald?
    Huh wat is dat dan?


    I'm in love with you and all your little things

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Volgend jaar in Nederland willen we trouwen ... Ergens rond augustus. Hij blijft dan ook hier om een baan te zoeken en anders gaan we samen naar NZ tot hij z'n bachelor heeft gehaald en dan proberen we 't opnieuw. ^^
    Klinkt super romantisch! Ik gun het je echt zo erg <3


    Life is hard and then we die