• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gefeliciteerd :D
    Nieuw zeeland *zucht* heb je grote koffers?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wauw, wat vreselijk lief! Gefeliciteerd en ik wens jullie echt heel veel geluk samen!
    En gaan jullie dan in Nieuw Zeeland of in Nederland wonen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ahw ik vind afstand-liefde zó cute hihi. Dat je met duizenden kilometers tóch van elkaar kunt houden en voor elkaar kunt gaan. Alvast gefeliciteerd :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Man, I'm smiling like crazy right now, and I don't realleh know ya ;D

    Gefeliciteerd ;D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 9:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leuk! =) Ik vind wel dat je allemaal foto's op quizlet moet droppen van je trouwkleed, zijn kostuum etc eens het zover is =).
    En zeker een feest geven voor de familie die zo ver niet kon komen =). Mijn nicht wou eerst in Sri lanka trouwen en wou daarna hier geen feest meer geven waardoor er nogal onenigheid was. Dus zeker doen!=)

    Haha nog niet nieuwsgierig naar hóe die je zal vragen?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Proficiaaaaat! Ik wens je alvast een leuke trouwdag en nog heel veel geluk en plezier samen! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Nou, jij hebt jouw sprookje! ik wilde ook altijd een Nieuw-Zeelands vriendje, zodat ik daarheen kan verhuizen, dus ik ben heel jaloers!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    AAARGH , ik wou dat ik al afgestudeerd was als wedding planner :')


    Owl you need is love.

    Wat geweldig. _O_
    Ik weet nog dat toen je mij voor het eerst zei dat je al zoveel jaar met iemand uit Nieuw-Zeeland was, ik echt dacht: 'die moeten ooit trouwen.' En kijk nu. _O_
    Gefeliciteerd. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat lieeeeeeeeeeeffff!


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Defensive schreef:
    Wauw, wat vreselijk lief! Gefeliciteerd en ik wens jullie echt heel veel geluk samen!
    En gaan jullie dan in Nieuw Zeeland of in Nederland wonen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ah. Ik vind het mooi dat een LAT-relatie toch nog zo kan uitpakken :'D Ik ben blij voor jullie beide! Hij lijkt me super lief (: Gefeliciteerd in ieder geval! En nog heel veul geluk samen _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oooh proficiat! Ik vind het echt lief, veel geluk samen!
    Hij is januari hier geweest eh? en je ziet hem pas in februari terug? :O


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Klinkt echt geweldig. Veel plezier en geluk. :D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Veritas schreef:
    Jouw levensverhaal klinkt als een film!
    Zoveel afstand en het toch zo kunnen volhouden, ging alles maar zo!
    Ik wens jullie beide het beste, maak er samen wat moois van (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.