• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mahoromatic schreef:
    Nou ben ik benieuwd naar je achternaam :3


    Lol, Seton.
    Spreek je uit als Suhton (Geen Seeton of Seaton dus, wat de meesten er van maken :'D), Schotse naam van oorsprong. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Lol, Seton.
    Spreek je uit als Suhton (Geen Seeton of Seaton dus, wat de meesten er van maken :'D), Schotse naam van oorsprong. (:


    Aah, ik snap 'm wel dan, mooie achternaam (krul)


    your knife my back. my gun, your head.

    Ik vind dit zoooo lief he. Gewoon de manier waarop jij altijd over hem praat in topics enzo. Hij klinkt als een schatje! Ik wens jullie heel veel geluk samen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Aah, ik snap 'm wel dan, mooie achternaam (krul)

    Lolol, thanks. :'D
    Maar zijne is ook best stoer, Drozdov. Vind het wel wat hebben, maar hij haat het. :']

    Crosses schreef:
    Ik vind dit zoooo lief he. Gewoon de manier waarop jij altijd over hem praat in topics enzo. Hij klinkt als een schatje! Ik wens jullie heel veel geluk samen (:


    Haha, is 'ie ook. Een klein kind af en toe, maar oh zo lief en ja ... *Zucht*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Je bent pas 15, nog tijd genoeg om een goede jongen te vinden. (:

    Thanks all. ;D <3

    Ja, maar dat maakt het niet minder pijnlijk dat een 'vriendin' twee weken nadat het uit is even eerlijk vertelt wie ze eigenlijk is en vervolgens je ex op z'n bek pakt terwijl ze weet hoe kapot je er van bent.

    Fragile schreef:
    (...)
    Ja, maar dat maakt het niet minder pijnlijk dat een 'vriendin' twee weken nadat het uit is even eerlijk vertelt wie ze eigenlijk is en vervolgens je ex op z'n bek pakt terwijl ze weet hoe kapot je er van bent.


    I know, het voelt ook kut om bedrogen te worden of whatever, maar dat betekent niet dat alle hoop verloren is. Focus je niet teveel op dat soort dingen, je hebt nog genoeg jaren in je leven om pijnlijke of mooie dingen mee te maken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaaah! Gefeliciteerd!!!

    Hehehe, ik vind zijn achternaam wel stoer :'D
    Je bent wel jong hoor, 19 toch? dan al trouwen..
    naja, Ik vind het echt heel leuk voor je ^^


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    Hehehe, ik vind zijn achternaam wel stoer :'D
    Je bent wel jong hoor, 19 toch? dan al trouwen..
    naja, Ik vind het echt heel leuk voor je ^^


    MMm, ik word deze zomer 20, ik ga er pas in februari heen, dus ik zal niet voor die tijd gevraagd worden überhaupt ... Ik denk dat ik wel (bijna) 21 ben al voor het echt zover is dat ik ook daadwerkelijk getrouwd zal zijn. :')
    En buiten dat om, ik weet om heel veel redenen dat hij mijn ware is, dus waarom zou ik dan te jong zijn? Mijn moeder was 20, toen had ze mijn zus al. :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 0:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaaah! Nancy! You are so lucky! Gefeliciteerd meisje! :'D

    Thank you. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Leuk :D
    Ik wens je veel succes :)


    I love black veil brides <3

    SUPER GEFELICITEERD :D
    En ik ben ook blij want dit is mijn 100ste forum bericht hahahhaah

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 8:13 ]

    Aah wat lief!
    Gefeliciteerd!

    Oooh,wat lief. Misschien een beetje vroeg maar voordat je eindelijk getrouwd bent ben je ook weer een paar jaar verder.
    Gefeliciteerd en veel geluk samen!!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall