• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    heb je al schaamhaar?
    DAT VRAAG JE TOG NIET XD
    die mensen hebben gene prive leven ofso ¬¬
    Willen ze een pluk hebben en dan in hun agenda plakken ofzo?

    heb je al schaamhaar?
    DAT VRAAG JE TOG NIET XD
    die mensen hebben gene prive leven ofso ¬¬


    Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS


    -

    (...)Willen ze een pluk hebben en dan in hun agenda plakken ofzo?

    Misschien wel. En dan gaan ze vergelijken. :Y)


    -

    (...)

    Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS
    idd, dan denk je daar toch niet aan x|

    (...)

    al is het Bill Kaulitz, doe ik het nog niet.
    Mensen hebben privacy nodig.

    tom kaulitz,bill kaulitz.chris brown
    WIE DAN OOK
    ik kleedme gwn niet uit, PUNT xD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Misschien wel. En dan gaan ze vergelijken. :Y)
    Kijken of die ene krulletjes heeft zeker x|

    (...)

    Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS


    Nee, ik was zelfs 10. Ik dacht in eerste instantie dat hij sterrenbeeld bedoelde. :'$


    -

    ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<

    ja ik hoor iemand van 10 het al zegge nhoor : Nee ik heb al sex gehad hooooooor! -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)idd, dan denk je daar toch niet aan x|


    Nee. echt dom. Mijn moeder schrok er zelfs van. En toen ik het aan mn vader vertelde was hij boos. :] x|


    -

    (...)

    Nee, ik was zelfs 10. Ik dacht in eerste instantie dat hij sterrenbeeld bedoelde. :'$
    omg xD en toen zei je zeker ja xD

    ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<
    x| ik ga me nie uitklede x|

    ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<

    EEUW
    JE MOET DUS WEL UITKLEDEN -.-
    ik ga een badpak aandoen (:


    don't Worry...Be gay.

    ja ik hoor iemand van 10 het al zegge nhoor : Nee ik heb al sex gehad hooooooor! -.-



    Inderdaad. Man, ik dacht dat kindjes van de ooienvaar kwamen. Toen ik 5 was hoor.


    -

    (...)
    EEUW
    JE MOET DUS WEL UITKLEDEN -.-
    ik ga een badpak aandoen (:
    over je ondergoed heen? x'D