• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    Ja, ik ben Bi =D En ik ben er trots op ook. Ik denk dat je geen reden hebt om bi te zijn, je bent het of je bent het niet. Datzelfde geldt natuurlijk voor lesbiennes.
    Maar =\ *denkt heel diep* Mn eerste relatie met een meisje liep een half jaar terug stuk en we zijn 2 jaar bij elkaar geweest. Dus eigenlijk weet ik het al best wel lang xD
    Wrm wil je dat eigenlijk weten ? =$
    LoveYou <33


    Bored.

    Ik ben zelf gewoon hetero maar ik vind mensen met een andere geaardheid echt heel normaal. Het zijn toch ook gewoon mensen? Snap niet waar sommigen een probleem van maken.

    Ga zelf met meer dan genoeg meisjes om met een andere geaardheid :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik ben ook gewoon hetro maar bij mij in de klas zit er wel een meisje dat bi is.
    Maar wat maakt het ook uit als ze zich zo goed voelt prima en het is egt een top meid staat altijd voor je klaar

    kus

    Ik heb hetero, maar ik heb vriendinnen die Bi en Lesbies zijn, en ik heb respect voor ze dat ze ervoor uit kunnen komen!

    xx

    Ik wil dat gewoon weten voor de info... xD

    Voor wat ik nu over mezelf weet ben ik hetero, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als ik uiteindelijk bi blijk te zijn hoor xD ^^ *hoor dat me over mezelf zeggen :| _O-*

    Maar ik ben het zeker met BxHeartsx3 eens. Ik vind het helemaal niet vreemd of idioot dat mensen gewoon op een bepaald geslacht vallen, ik ken genoeg mensen die bi, lesbisch of homo zijn, en ik heb er absoluut geen problemen mee ^^ Ik vind het alleen wel jammer dat veel mensen er zo vies over doen :S Maar goed, genoeg geluld ^^ :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben zelf gewoon hetero maar ik vind mensen met een andere geaardheid echt heel normaal. Het zijn toch ook gewoon mensen? Snap niet waar sommigen een probleem van maken.

    Ga zelf met meer dan genoeg meisjes om met een andere geaardheid :).

    helemaal gelijk!

    ik ben gewoon hetero. maar ik heb wel een meisje op msn die lesbies is. Ze is dann ook op mij zegt ze. Maar ik ben Hetero. en dat vind ik weer zielig voor haar. maar ze is heel aardig en je kan heel goett met haar praten. Maar ik vind het dann ook weer zielig dat je dan als vrouw geen kind kan krijgen.!:S Maargoed. ik vind het gewoon heel normaal.!

    Greetz A.

    Bi en ik ben der trots op ook ^^..

    x.kirst


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben gewoon hetero. maar ik heb wel een meisje op msn die lesbies is. Ze is dann ook op mij zegt ze. Maar ik ben Hetero. en dat vind ik weer zielig voor haar. maar ze is heel aardig en je kan heel goett met haar praten. Maar ik vind het dann ook weer zielig dat je dan als vrouw geen kind kan krijgen.!:S Maargoed. ik vind het gewoon heel normaal.!

    Greetz A.


    Je kan als vrouw wel een kind krijgen, er is al iets utigevonden dat de vrouwelijke eieren naar sperm (sorry heb vergeten hoe het noemt in NL) veranderen.

    Ik ben 100% Hetero :P
    Ik vind het echt een raar gedacht om met een meisje te kussen:S
    en ik vind het ook maar raar om mensen dat te zien doen xD
    Ma ik vind Homo's meestal Sexy:D
    Xx


    everybody needs a song.

    Bi & i'm proud on it ^^

    Greetzz


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik ben blij te horen dat meeste bi's en lesbische trots zijn dat ze dat zijn. want anders, als je niet trots bent, waarom ben je het dan?

    Ik ben hetero,zo ver ik weet.Maar als ik later Bi zou worden zou het me geen flikker schelen.Ik accepteer gwn me zelf.

    Bi en ik ben der trots op ook ^^..

    x.kirst

    En trots mag je zkkr zijn ook!!:)
    Bi?? SOWHAT mensen zijn mensen of je nou Bi bent of niet:)


    don't Worry...Be gay.