• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    ik ben hetero (zover ik weet x]) maar ik vind Bi's sexy!! *vraag me nie wrm xD*
    en zoenende emoboyss zijn oowk hot en cute :$
    maar die zijn dan weer homo!!:( *zucht*


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik ben bi... en dat weet ik al vanaf mn 10de.. dus dat zal wel 100% zijn ^^
    En 'trots' zal ik het niet noemen.. want dat zeg je toch owk niet als je hetero bent? Vind het zo raar klinken ><
    Ben er gelukkig mee.. beter ?
    En respect voor ander heb ik zéker.. want ik ben opgegroeid met Homo's en Lesbiennes..
    Baaaii..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik ben gewoon hetero,(Voor zover ik weet.) Maar ik vind eigenlijk mensen die een andere geaardheid hebben veel aardiger en cooler. Be proud offit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    100% hetero ><
    maar ik heb wel respect voor de mensen die het wel zijn.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben hetero voor zover ik weet, maar het maakt niet uit wat andere mensen zijn. Je bent wie je bent en dat is er juist zo goed aan. x]


    Tanya is de beste.

    ik ben bi :D Waarom?: kwe ni omda jonges zo kut kunne doen en Hoelang: eum nu ongeveer een jaartje ofsw. en kben ookal verliefd geweest op een homo en nu zijn we beste vriende. love homo's! ze zijn zo lief!(H)

    Ik ben hetero

    ik ben hetero xD.
    maar me nichtje is wel bi en ook nog op mij:o dusja ik heb er respect voor alleen dat kind zit wel de hele tijd aan me dat is wel lastig, of ze geeft me ineens een knuffel ofzo.. maarja

    RESPECT(flower)

    Ik heb er nog steeds geen idee van...
    Eigenlijk,, ik heb nog nooit gevoelens gehad voor iemand.
    Niet voor een jongen, niet voor een meisje..
    Tot die tijd ga ik er maar vanuit dat ik hetero ben cker?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    YAAAAY! ik ben hetero.
    ookal kom k soms bi over. x'D..
    maarja.. respect voor mensen die er voor uit komen..
    geen respect voor mensen die er mee gaan rondlopen alsof het 'cool' is dat je bi ofzo bent.


    The economy is suffering, let it DIE!

    I kissed a girl and i like it!

    x. Kitty Purry

    I kissed a boy van Cobra Starship is een aanrader. moet je evun opzoeken op youtube.. x'D Echt leuk lied.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben Bi , nog niet zo lang . ik heb et 'ondekt' toen ik verliefd werd op een meisje . Maar die wilt me tog niet .( Jongens trouwens ook niet) . & ze woont in een ander land & heeft een vriend.:S . Mijn Beste Vriendin weet het alleen , .....
    & Jullie nu dus ook ^^

    x


    razors , roses and a black tommorow.

    ik ben bi mr eigelijk zegk 't aleen op quizlet fzo dak bi ben en ni int school dar hate ze bi's en lesbische..nouja katolieke school he :Swordt er soms wel depri vn da me 'vriende' bi's hate nzo..trouwens ben ik ook op iemand vn quizlet ^^ xD

    IK MOET ER NOG ACHTER KOMEN X3


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou het eigenlijk niet weten XS Ik voel mij eigk wel beetje aangetrokken tot meisjes,maar dat durf ik mijn vriendinnen écht niet te zeggen O.o Straks gaan ze nog denken dat ik iets met hén wil beginnen XS Mr door jongens voel ik mij ook aangetrokken..Nujja XD Ik weet het niet XD Ik denk hetero fzo ^^,


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.