• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    alleen sommige mensen zitten te zeggen, jaa dat komt door TH want bill is homo en alle Emo's vallen op hetzelfde geslacht enzz!!
    is egt vet dom :S
    Echt he ik vind het echt stom dat mensen dat zeggen. je bent Bi omdat je dat bn en niet omdat Je een bepaalde Stijl of muziek smaak heb :)

    alleen sommige mensen zitten te zeggen, jaa dat komt door TH want bill is homo en alle Emo's vallen op hetzelfde geslacht enzz!!
    is egt vet dom :S
    Echt he ik vind het echt stom dat mensen dat zeggen. je bent Bi omdat je dat bn en niet omdat Je een bepaalde Stijl of muziek smaak heb :)


    Inderdaad. Dat denken dus anderen niet.

    Ick ben gewoon hetro, ik heb er niks tegen het zijn gewoon mensen!!!

    Respect

    Ik ben het niet maar heb wel respect voor mensen die het wel zijn ;) mensen zijn gwn mensen :)


    BAM!

    Respect voor de mensen!

    Ik ben het niet , maar weetje;
    wij hebben een meisje in de klas. zij is Bi .
    ze is nogaal raar ; ik vertelde dat dus aan mijn moeder, en mijn moeder zei:'mischien doet ze dat om aandacht te krijgen' want haar nicht was lesbisch , en daar heeft ze een week mee gehad. ik heb respect voor de mensen die het hier zeggen dat ze bi of Lesbisch zijn, en als je daar mee scheld; sorry hoor! maar dan ben je égt dom!

    Xxx

    Respect voor de mensen!

    Ik ben het niet , maar weetje;
    wij hebben een meisje in de klas. zij is Bi .
    ze is nogaal raar ; ik vertelde dat dus aan mijn moeder, en mijn moeder zei:'mischien doet ze dat om aandacht te krijgen' want haar nicht was lesbisch , en daar heeft ze een week mee gehad. ik heb respect voor de mensen die het hier zeggen dat ze bi of Lesbisch zijn, en als je daar mee scheld; sorry hoor! maar dan ben je égt dom!

    Xxx


    vind ik ook

    Ik heb geen idee. Ik ben nog nooit verliefd geweest zo ver ik weet, dus ik heb geen idee of ik bi, lesbisch of hetero ben. Maar als het blijkt dat ik Bi of lesbiene ben, vind ik dat niet erg :)

    Ik heb geen idee. Ik ben nog nooit verliefd geweest zo ver ik weet, dus ik heb geen idee of ik bi, lesbisch of hetero ben. Maar als het blijkt dat ik Bi of lesbiene ben, vind ik dat niet erg :)

    Goed gezegt.
    Mensen die het erg vinden dat ze zelf zo zijn vind ik zielig.
    Als je je eigen niet kan accepteren, laat staan anderen...

    ik heb eigenlijk geen idee :|
    maar weet zeker dat ik niet lesbsch ben
    zijn we weer eenn stap verder :P
    ik denk e egenlijk oit over na XD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ik ben gewoon Hetero.. Maar ik heb egt niks..maar dan ook egt nisk tegen mensen dei lesbisch, gay of bi zij.,... Het zijn tog ook maar 'gewoone'mensen of neit.. soms.. Met de show. "A Shot At Love With Tila Tequila' Daar liet ze tog ook zien dat ze bi was.. dus je heoft je der niet voro te schamen ofzo het zijn maar mensen net zoals ieder ander!!!!!!!!LAAT ZE ZIJN WIE ZE ZIJN!


    rise and fall of my pants

    Ik ben hetero maar ik heb niks tegen mensen die bi, lesbisch of homo zijn.. waarom zou ik? ik heb er geen reden voor!


    There is no harm, in being yourself.. ♫

    ik denk dat ik hetro ben, heb al veel vriendjes gehad + als ik een meisje zie doet met me niet echt wat xD

    maar bi & lesby is normaal.

    x

    Ik weet het nog niet, ik heb al bijna 3 jaar een relatie met een jongen, dus erg veel tijd om er achter te komen heb ik nog niet gehad...

    Ik ben het aan het onderzoeken wat ik ben..
    Hoe kom ik er achter? Wie wil mijn helpen?
    stuur even een PB ajb

    x

    I kissed a girl and i like it!

    x. Kitty Purry