• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    Ik=Hetero ^^
    Ik bedoel, ik voel soms iets bij iemand die er mooi uitziet ofzo, maar dat is alleen omdat ik dat niet gewend ben x3
    En het is ook een ander soort gevoel dan 'verliefd zijn', of 'iemand leuk vinden'.
    Want als je iemand leuk vind, voel je kriebels van onder je buik enzo.
    En als je iets spannend, of interessant vind, [zoals eerste school dag, iemand ontmoeten, nieuwe dingen zien, etc.] dan krijg je kriebels van een iets hoger gedeelte.
    Het klinkt heel vaag, maar bij mij in ieder geval, is dat zo ^^


    all I want for christmas is a girlfriend

    Géén idee.
    Ik ben er gewoon niet uit, ik wéét dat ik jongens leuk vind, maar meisjes .. soms. Maar de tijd zal het leren. kBedoel .. Ik ben 13. Sommigen komen er pas achter als ze 40 zijn. :3 Ik heb geen haast.
    Ik vind het wel lastig om over te praten, maar heb het wel aan een vriendin van me verteld, lucht echt super op.


    Mew <3

    ik weet niet wat ik ben:S
    ben ook nog wel wat jong... ik dacht altijd hetero... maar ben gaan twijfelen de laatste tijd... bi kan dus nogxD of lesbi... well, I JUST don't knowxD


    I am an idiot, I move.

    Ik ben gewoon hetero!

    Maar sommige mensen denken dat ik lesbi ben omdat ik fan ben van Shakira!
    Dat vind ik dus echt zo dom,omdat je fan bent van een vrouwelijke artiest ben je meteen lesbi!

    Maar verder heb k geen problemen met mensen die lesbi/bi/homo zijn.! Het is hun keus & als hun gelukkig zijn dan is het goed toch!:)
    & Homo's zijn leuk:D


    Take My Picture Hollywood, I Wanna Be A Star!~Lady GaGa

    Hi!
    Ik ben het dus nog steeds aan het onderzoeken.. Het kan op vroegen leeftijd komen of juist op een jonge leeftijd.. Nou uhmm? Boeiend als ik BI ben?? Zowat?

    Ik val gewoon op wie ik val ^^ Dus tamelijk bi, ja xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ben er eindelijk achter via een vriendin(A)
    En we zijn nu samen dol gelukkig:D(H)

    Bi and proud of it.

    Ik ben dus hetero voor de volle 100 procent ^^
    en eh, ik ben er dus ook trots op xp

    Ik ben Bi-seksueel sinds mijn 10e. Omdat ik toen verliefd werd op een meisje. Nou heb ik verkering met een ander meisje. ^^


    x


    Scream for mercy!

    Ik ben hetero. Maar ik heb helemaal niks tegen homo's/lesbies of bi-mensen XD Ik vind het juist goed van hun dat ze er voor uit durven te komen.

    Bi :')

    en myn liefje zit hier ook erges op quizlet !
    Phihi ; 27.03'08

    datk haar overgraag zie nzo ! <3.

    keep it [/had ff zin om dat te zeggen ;D]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik veronderstel dat ik helemaal 100% hetero ben. Omdat ik eigenlijk alleen op jongens val, denk ik dan toch.
    Maar ik heb helemaal geen moeite met mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Like, ik ken een jongen die homo is en een paar mensen die bi zijn. Bi, hetero of homoseksueel, wat maakt het ook uit? Je bent en blijft een mens.

    Ik ben bi en voel me er goed bij (A)

    Hetero.
    Dat schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.


    No growth of the heart is ever a waste