• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    Ik ben 100% Hetero :P
    Ik vind het echt een raar gedacht om met een meisje te kussen:S
    en ik vind het ook maar raar om mensen dat te zien doen xD
    Ma ik vind Homo's meestal Sexy:D
    Xx


    Idd,Homo's zijn koewl :D

    uhm, het klinkt misschien heel raar, maar kheb geen flauw benul van wat ik eigelijk ben, maar een vriendin van me zei me dat ik dat wel eens ga te weten komen, khe nog geen lieg gehad, dus kweet het niet, gek hé?
    x.(H)

    uhm, het klinkt misschien heel raar, maar kheb geen flauw benul van wat ik eigelijk ben, maar een vriendin van me zei me dat ik dat wel eens ga te weten komen, khe nog geen lieg gehad, dus kweet het niet, gek hé?
    x.(H)


    Misschien is het raar, maar je kan er je hele leven nog achter komen. Voor het zelfde geld kom je er pas op je veertigste achter.

    Maar ik heb echt zwaar respect voor Bi`s en Lesbisch en Homo`s die er gewoon overuit te komen, Dat lijkt mij namelijk heel moeilijk. Jullie kunnen zeker trots zijn ;)


    Sweet dreams will come true.

    bi, k heb ervaring met meisjes en k ben er trots op!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 11:55 ]

    bi;hetero :! het zijn allemaal mensen
    een goeie vriendin van me heeft vorig week gezegt dat ze bi was mij kon het nie veel schelen maar een ander vriendin dus wel(ze praat er niet meer tegen) :S ik vind het kinderachtig!!
    nu weet ik nie wat ik met haar moet ze is een héél goede vriendin van mij maar haar kinderachtig gedoe kwetst mijn andere vriendin :S

    Bi en daar heb ik zeker geen problemen mee. (A)

    xxx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bi^^ maar ik val vaker op jongens dan op meisjes.

    Bi^^ maar ik val vaker op jongens dan op meisjes.
    alleen weet ik niet egt hoe ik er mee om moet gaan.
    ik weet het ook nog maar net. nou eigelijk pas toen ik tila tiquila zag.

    Wat ik echt stom vind is als je het tegen je ouders ofzo verteld dan zeggen ze dat je te jong bent om zeker te zijn. Nou dat is ook zo, maar sommige weten het zeker.

    En al jullie hetero's die er geen probleem mee hebben, dat is waar, maar stiekem, diep vanbinnen ga je tog proberen om ons bi's en homo's hetero te maken. Niet dat dat slecht is, maar het is gewoon zo.

    En homophoben snappen zelf niet dat iedereen tenminste een beetje homo is, zonder het te weten.

    Bi :')

    en myn liefje zit hier ook erges op quizlet !
    Phihi ; 27.03'08

    datk haar overgraag zie nzo ! <3.


    actin' like sluts, we want cunt !

    Bi en ik bn der ook trots op :D:D

    ik val op jongens en meisjes!
    En de mensen die ik ken hebben daar geen problemen mee!!

    alleen sommige mensen zitten te zeggen, jaa dat komt door TH want bill is homo en alle Emo's vallen op hetzelfde geslacht enzz!!
    is egt vet dom :S

    wtf das zoo stom geekee xD zo idioot
    j ehebt gelijjk

    Ik ben hetero,zo ver ik weet.Maar als ik later Bi zou worden zou het me geen flikker schelen.Ik accepteer gwn me zelf.


    precies wat ik ook dacht XD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen