• --

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 19:35 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mag ik even zuchten?
    Sorry, ik kan hier echt niet tegen :')


    Life is hard and then we die

    Echt iedereen hier op Q vindt zich de laatste tijd dik. Het wordt een echte rage


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Want to be like this? Nee? Dan STFU, je bent prima.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Defensive schreef:
    Volgens mij is er helemaal niets mis met jouw gewicht :')
    Bereken anders je BMI even.

    Sweeney schreef:


    Want to be like this? Nee? Dan STFU, je bent prima.


    Ieuw, dat ziet er eng uit :$

    Sweeney schreef:


    Want to be like this? Nee? Dan STFU, je bent prima.


    En dan valt het hier nog mee dat dat haar nog normaal is.. Als het echt zo serieus is dan is je lichaam niet het enige wat negatief veranderd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je ben hetzelfde als mij. En ik vind mezelf goed zo.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik kan zeggen dat je totaal niet dik ben, maar ik ben evengroot als jij en weeg 60 kg en heb ook een buikje die ik weg wil. Opzich zit je goed qua lengte en gewicht, maar als je je echt stoort aan het extra vet zou ik snoep en fris opzij schuiven en voor fruit en water gaan. Een beetje beweging zal ook helpen. Dat zal ik volgend jaar trouwens ook proberen te doen. Overdrijf wel niet met vermageren, want we willen natuurlijk niet dat je ziek wordt als je begrijpt wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Ik kan zeggen dat je totaal niet dik ben, maar ik ben evengroot als jij en weeg 60 kg en heb ook een buikje die ik weg wil. Opzich zit je goed qua lengte en gewicht, maar als je je echt stoort aan het extra vet zou ik snoep en fris opzij schuiven en voor fruit en water gaan. Een beetje beweging zal ook helpen. Dat zal ik volgend jaar trouwens ook proberen te doen. Overdrijf wel niet met vermageren, want we willen natuurlijk niet dat je ziek wordt als je begrijpt wat ik bedoel.


    En ook als je niet begrijpt wat ze bedoeld, dan nog willen we niet dat je ziek wordt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    je bent inderdaad prima. 1m70 en 64-65 kilo is normaal gewicht het zit volgens mij nog net iets onder het normale gewicht dus je bent normaal.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    omfg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sweeney schreef:


    Want to be like this? Nee? Dan STFU, je bent prima.

    Dat ziet er echt gephotoshoped uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weeg even veel, en weetje. Ik ben 15 korter.


    <3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat ziet er echt gephotoshoped uit


    Het kan ook zo hoor, ik wilde eigenlijk geen al te heftige foto plaatsen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    (...)


    Het kan ook zo hoor, ik wilde eigenlijk geen al te heftige foto plaatsen.

    Ja, sommige zijn echt gewoon wandelende geraamtes


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right