• --

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 19:35 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    BePretending schreef:
    uhhh jij heb goed gewicht hoor O.O


    idd, je moet gewoon blij zijn met jezelf!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Het zit tussen je oren echt waar. ^^


    Some angels have no wings.

    Je bent goed gewicht want ik ben ook 170 en 64 kilo, en in het ziekenhuis zeiden ze dat dat precies goed was.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ophelia schreef:
    Jij bent totaal niet dik...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Anfield schreef:
    Ik ben die "Imma fatty" topics nu echt meer dan zat.. Ja meid, je bent te dik. Zo, dat wilde je horen toch?


    als je alleen maar negatieve dingen kan zeggen hou dan lekker je mond dicht;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    BePretending schreef:
    uhhh jij heb goed gewicht hoor O.O


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je bent prima!
    Natuurlijk kan het nooit kwaad om gezond te eten, maar die paar kilootjes hoeven echt niet weg.


    Felix

    Defensive schreef:
    Volgens mij is er helemaal niets mis met jouw gewicht :')
    Bereken anders je BMI even.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mylovestom schreef:
    (...)

    als je alleen maar negatieve dingen kan zeggen hou dan lekker je mond dicht;)

    Ze zegt niets verkeerds, ze deelt alleen haar mening..
    Als je jezelf te dik vind, maakt het dan uit dat anderen zeggen dat je niet dik bent?
    Als je jezelf te dik voelt moet je er wat aan doen en niet aan andere mensen gaan vragen of zij jou te dik vinden. Het gaat er niet om wat anderen zien, maar om wat je zelf ziet. Ga je je nou plots minder dik voelen als je in de spiegel kijkt omdat er hier veel zijn die zeggen dat je niet dik bent? Ik dacht van niet.. Want zij kunnen de proporties van je lichaam niet zien en die doen ook veel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ze zegt niets verkeerds, ze deelt alleen haar mening..
    Als je jezelf te dik vind, maakt het dan uit dat anderen zeggen dat je niet dik bent?
    Als je jezelf te dik voelt moet je er wat aan doen en niet aan andere mensen gaan vragen of zij jou te dik vinden. Het gaat er niet om wat anderen zien, maar om wat je zelf ziet. Ga je je nou plots minder dik voelen als je in de spiegel kijkt omdat er hier veel zijn die zeggen dat je niet dik bent? Ik dacht van niet.. Want zij kunnen de proporties van je lichaam niet zien en die doen ook veel (:

    Thanks, honey. _O_ Sluit ik me helemaal bij aan.

    edit OT: Meid, volgensmij wil jij gewoon horen dat je niet dik bent. -__-"

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 19:01 ]


    ars moriendi

    Zucht.
    Ik zal mijn mening maar voor me houden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je hebt een prima gewicht. Ik ben zes centimeter korter dan dat jij bent, en heb hetzelfde gewicht en ik heb ook een gezond bmi. Sporten kan geen kwaad, maar afvallen zal echt níet nodig zijn.


    You move me ......... Kurt

    heriotza schreef:
    hé ik ben even lang en weeg hetzelfde ;p
    het ligt er gewoon helemaal aan wat je bouw is, je bent iig niet te dik, en bovendien in de groei!


    Helemaal mee eens. Ik dus ook. Je moet echt niet af gaan vallen of zo ik waarschuw je bij deze uit ervaring.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Anfield schreef:
    (...)
    Thanks, honey. _O_ Sluit ik me helemaal bij aan.

    edit OT: Meid, volgensmij wil jij gewoon horen dat je niet dik bent. -__-"


    neej want als ik dat zou willen zat ik niet aan de chroom hea ;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing