• Ik deed die quiz, Ben je mooi, lelijk, superdik etc) En er kwam uit superdik, maar ik ben 1,80 en 52 kg? Dus ik heb en bmi van 16, dunner worden of juist dikker?

    Stray schreef:
    Het is maar een quiz, dus niet druk over maken!

    Djees, dat je zoiets gelooft...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Master schreef:
    Sommige Quizzen hier op Q slaan soms ook echt nergens op.


    None but ourselves can free our minds.

    LastCaress schreef:
    Je weet zelf dat je dun bent en het is in mijn ogen een schreeuw om aandacht om te vragen of je moet afvallen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 19:03 ]

    Dikker worden! Ik wou dat ik zo lang was! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    LastCaress schreef:
    Je weet zelf dat je dun bent en het is in mijn ogen een schreeuw om aandacht om te vragen of je moet afvallen.


    Schreeuw ik om aandacht?

    Locomatic schreef:
    Met een domme quiz van 5 vragen bepaal je niet of iemand normaal of dik ofzo is.

    Een bmi van 18 is gezond dus je bent zelfs te dun. En dat weet je zelf heus wel


    They fell in love, didn't they?

    Fuck hé, jij bent écht heel erg licht.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sweeney schreef:
    Het. Is. Maar. Een. Quiz.


    Food.

    En jij denkt dat je af moet vallen van een quiz terwijl je ondergewicht heb o.O?Ik ben ongeveer 16 cm korter en maar 2/3 kilo lichter en ik ben zelfs iets te licht O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kijk in de spiegel en je ziet het antwoord. AANKOMEN. Een gezond BMI is boven de 18, jij zit daar veel te ver onder en dat is ongezond. Ik denk dat een paar kilo meer echt geen kwaad kan bij jou.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LastCaress schreef:
    Je weet zelf dat je dun bent en het is in mijn ogen een schreeuw om aandacht om te vragen of je moet afvallen.


    Caution first, always.

    Het is maar een quiz, daar moet je je niets van aantrekken. Quizlet is heel leuk, maar bedenk wel dat alle quizzen en stories geschreven worden door jongeren en dat sommige kinderen pas een jaar of 10, 11 zijn. Zeker de quizzen zijn dus niet altijd te vertrouwen, en ik denk dat je zelf ook wel snapt dat je zeker niet te dik bent, ongeacht de uitslag van welke vragenlijst dan ook.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Master schreef:
    Sommige Quizzen hier op Q slaan soms ook echt nergens op.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    En dude. Zelfs ík weeg niet zo weinig. En ik ben veel kleiner als jij.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~