• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Yue
    Opgelucht merk ik dat Chase kreunt en iets mompelt, al houdt hij zijn ogen nog dicht. Hij heeft pijn, en ik heb geen idee hoe ik hem het best kan helpen. Ik kan hem niet terug naar het huis brengen, dan snijdt Odile zijn strot door en dat kan ik haar niet echt kwalijk nemen. Moet ik hem naar de stad brengen? Maar misschien is het al te laat als ik daar eenmaal aankom... "O shit, wat moet ik doen?" Even flitsen mijn gedachten terug naar Twillight, waar iemand van de dood gered werd door hem te transformeren. Nee, dat kan ik niet maken! En waarom herinner ik me wel dingen uit stomme boeken en niets over mijn familie? Ik vond Twillight niet eens leuk. Chase kreunt weer en bang bijt ik op mijn lip. Mijn hoektanden zijn onwillekeurig gegroeid, merk ik nu. Nee, nee, en nog eens nee. Ik bijt hem niet. Zachtjes pets ik een paar keer tegen Chase zijn wang aan met mijn hand. "Toe, wordt nou wakker. Ik wil je helpen, Chase."

Savoy
    Zonder het antwoord op mijn vraag te krijgen spring ik uit het raam en besluit dat het nu eindelijk maar eens tijd wordt om nieuwe kleren te halen. En misschien wat bloed te drinken. Ja, bloed.. Daar heb ik behoefte aan. Ik begin door het bos naar het dorp te rennen en al snel zie ik de eerste huizen in de verte op doemen. Het is nog geen avond, en voorzichtig glip ik een steegje in. Eerst maar eens wachten tot de zon onder gaat, en dan sla ik mijn slag.

Chase - Vampierjager

'Wil je niet zo slaan?' mompel ik moeilijk. 'Ik heb al pijn genoeg, ga weg, ik lig klaar om te sterven en ik denk niet dat je dat wil zien.' Praten gaat me nog best goed af, al zeg ik het zelf. Nu pas schiet me te binnen wie er boven me hangt, Yue! Wat doet ze hier? Straks gaat ze nog iets doms doen, zoals mij naar de stad brengen. Dat haalt ze nooit, never, dan verbrand ze levend. Hmm, dat laatste klinkt wel aanlokkelijk.

everything, in time

Yue
    "Sorry," zeg ik snel. "Ik wilde helpen." Gelukkig heeft Chase nu zijn ogen open, wat me meer hoop geeft dat hij dit zal halen. "Ik heb al pijn genoeg, ga weg, ik lig klaar om te sterven en ik denk niet dat je dat wil zien." Ik schud mijn hoofd en pak zijn hand. "Nee, dat laat ik niet gebeuren. Ik ga je helpen, Chase. Ik weet alleen nog niet hoe. Denk je dat je het aan kan als ik je optil?" Als hij iets gebroken heeft kan ik hem niet optillen, dan maak ik het alleen maar erger. Maar in godsnaam, wat moet ik anders?

Savoy
    Zonder het antwoord op mijn vraag te krijgen spring ik uit het raam en besluit dat het nu eindelijk maar eens tijd wordt om nieuwe kleren te halen. En misschien wat bloed te drinken. Ja, bloed.. Daar heb ik behoefte aan. Ik begin door het bos naar het dorp te rennen en al snel zie ik de eerste huizen in de verte op doemen. Het is nog geen avond, en voorzichtig glip ik een steegje in. Eerst maar eens wachten tot de zon onder gaat, en dan sla ik mijn slag.

hmm, -kucht- iemand idee hoe ik in kan springen? Evne korte samenvatting van wat er gebeurd..?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Lees maar even het stukje van Yue bovenaan, Dewi is weer ergens neergedumpt :'D
    Je zou Lew op kunnen zoeken, Odile is er nu toch niet- Die zit op het dak. Of je gaat naar het dak en ziet daar Odile. Savoy is naar de stad, als die terug moet komen zeg je het maar. Yue en Chase zijn in het bos -Chase is halfdood ^^

Waar is dewi dan nu? x''D Lol.

In Yue's kamer :']

Oke.. Dus like, ze is alleen en Yue is gewoon weggegaan? Wtf

Ja volgens mij zijn ze gewoon weggegaan, ik volgde het ook niet helemaal.
    Ik weet alleen dat Lew nog onder invloed is van wat Chase ook heeft uitgevoerd en geheugenverlies heeft en Odile heeft Lew weer naar huis gebracht en zit nu op het dak.

No growth of the heart is ever a waste

Oja, ik heb even teruggelezen:
    Omdat Lew een beetje flipte nam Yue Dewi mee naar haar kamer- want dat leek haar verstandiger. Toen merkte ze dus dat Odile Chase had ingemaakt, en besloot ze polshoogte te nemen. En ja, Dewi is achtergelaten maar dat kan geen kwaad omdat er toch geen vampiers meer zijn die haar willen eten :'D

Als ie zijn hoofd stoot? Dat zou een manier kunnen zijn ;p

Haha, weet ik ^^ Maar zag het al voor me.
    Zat ooit in een anime, maar dan wisselde die persoon van persoonlijkheid als ze een klap kreeg :X (Elfen Lied. >3< Een zieke anime, moet je zien: Filmpje)

Btw, Lew is in die bieb he? Dan stuur ik Dewi even op hem af, heb ik ook weer wat te doen en logische manier om weer in te springen.

Dewi
    Het was een grote puinhoop, niet letterlijk, maar er was zoveel gebeurd dat ik er even geen touw meer aan vast kon knopen. Wat ik wel wist was dat Yue naar buiten was gegaan nadat ze me hierheen had gebracht, want ze had bloed geroken. Waar de rest momenteel was wist ik niet, maar het werd tijd om ze te zoeken, nu ik zo alleen was voelde ik me toch een stuk minder prettig. Ik stond op en liep de gang op, ik stak mijn handen in mijn zakken en zuchtte zachtjes. Waar zou Odile uithangen? Waar waren Ash en Chase en zou Lew alweer terug zijn? Hij had me zeker bang gemaakt met zijn gedrag, ik dacht dat hij doodging. Na een tijdje rondgedwaald te hebben en nog niemand tegen gekomen te zijn wilde ik stoppen met zoeken en maar wachten tot Yue terug kwam, maar net op dat moment zag ik een deur op een kier staan. Nieuwsgierig liep ik erheen en toen ik naar binnen keek zag ik dat het de bibliotheek was. Voorzichtig liep ik naar binnen en keek rond, tot mijn blik bleef rusten op een persoon. Eerst herkende ik hem niet, maar al gauw werd me toch duidelijk dat Lew er stond. "Lew!" zei ik verbaasd, hij leek alweer stukken opgeknapt in vergelijking met daarstraks.

Crappy post. Het schrijven lukt me niet -facepalm- Hopelijk lukt het straks wel weer beter Ö

Chase - vampierjager.

'Raak me niet aan!' schreeuw ik naar Yue. Verdomme, bedenk dan iets! Plotseling schiet me iets te binnen, de spreuk die ik nodig heb. Snel fluister ik hem, waardoor mijn lichaam snel heelt. Vervolgens krabbel ik overeind, neem een steen in mijn hand en raak Yue ermee op haar hoofd, zodat ze bewusteloos raakt. 'Je hoef mijn nieuwe plan niet te zien,' zeg ik tegen haar, ondanks dat ze het niet kan horen. Ik grijns, ik ben misschien nog wel zwak van de verwondingen en ik zal er zeker littekens aan overhouden, maar mijn hersens hebben zich al een nieuw, geniaal plan bedacht. Ik weet dat Lew zich op dit moment niets zal kunnen herinneren, dat is een gevolg van de spreuk. Voor mij is dit de perfecte timing, ik kan er misbruik van maken.
    Met veel moeite maar met succes, gebruik ik mijn gave om mijn uiterlijk te veranderen in dat van Lew. Je ziet het verschil niet, het enige is dat ik mijn eigen littekens nog heb. Gelukkig zitten die onder de kleren, dus kan Odile ze onmogelijk zien.
    Ik werp nog een blik op Yue, zij zal zich wel afvragen waar ik ben als ze wakker word. Ik moet oppassen met haar, want misschien krijgt zij mijn plan door. Als je logisch nadenkt, zou ze er zo achter kunnen komen. Ach, ik hou haar wel wat beter in de gaten.
    Nadat ik mijn schouders heb opgehaald, loop ik terug naar de villa. Zonder pardon kom ik binnen, dit gaat me allemaal zo gemakkelijk af. 'Odile, liefje, Odile?' Zelfs mijn stem klinkt als die van Lew. Satan mag mijn ziel hebben als ik Odile niet op deze manier te pakken krijg.

everything, in time

Dewi
    "Jij moet Dewi zijn," zei hij tegen me en ik trok even een wenkbrauw op. Herkende hij me niet meer? 'Vergeef me. Schijnbaar lijdt ik aan geheugenverlies,' maakte hij me duidelijk. "Geheugenverlies?" vroeg ik verbaasd, tijdens die soort aanval die hij kreeg had hij me volgens mij ook niet herkend, maar het had er net even op geleken dat alles weer normaal was. "Het geeft niets, je kan het ook niet helpen.. En hé, er is vast wel een manier om je geheugen terug te krijgen, nietwaar?" Ik glimlachte hoopvol. Ik baalde er vreselijk van dat hij zich niets meer kon herinneren, dat ik nu als een onbekende voor hem was, maar toen dacht ik aan Odile en realiseerde me dat het voor haar nog veel erger was. Ik keek naar het boek dat hij in zijn handen had, zo tte zien ging het over magie. "Ben je al aan het opzoeken naar een oplossing? Zal ik helpen?" Dit was eindelijk een kans om wat voor ze terug te doen. Zij hadden mij al vaak genoeg uit de brand geholpen, maar ik had nooti wat voor ze terug kunnen doen en nu wel.