• help ik ben verliefd op hem maar hij bedriegt me wat nu!

    Hahaha
    [/Lacht om dat ding van Máriko]
    Ach meid, jij veelste gemeen zijn xD
    Uhmm njah al proficiat xD [/Domheid]

    Ik denk wel dat het .jpg foto's zijn
    Ik zal ff nog eens kijken
    *Kijkt*

    Hahaha
    [/Lacht om dat ding van Máriko]
    Ach meid, jij veelste gemeen zijn xD
    Uhmm njah al proficiat xD [/Domheid]

    Thanx ^^
    And zoiets heet niet gemeen. Dat heet realistisch zijn. Dat klinkt wat positiever >.<


    Bored.

    :'D inderdaad.

    Jep, zijn .jpg
    Foto's >,<


    En Mariko en ik zijn nu 2,5 week officieel bij elkaar. Daarvoor was er al wel wat mja niet officieel. :'D


    Aaah stoer ^^
    euhm,..moet ik nu jullie feliciteren ofzo ?x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ahmm kompt op hetzelfde neer niet xD
    Nee uhmm ik geef jouw realistisch zijn gelijk ^^

    Niet schrikken maar ik ken een meisje van 11 die verkering heeft met een jongen van 16 >< 1 groot verschil met bubblegum is dat die mensen elkaar in het echt kennen =') Toch blijf ik het ook wel vreemd vinden o.o

    Achjah, ik ken ook een meisje van 18 die een relatie heeft met iemand van 56 >,< En dát snap ik juist niet! Maar tjah, als je écht verliefd bent zoals die dat jij kent WANNEx3 en die dat ik ken dan moet het maar kunnen maar als je zoals xbubbelgumx een 'crush' hebt op een foto van die jongen [/Dat denk ik] ben je zielig ofzo >,<

    Whaha x'D
    Dat kind is best wel heel triest (: Ik bedoel, hoe fake kan het overkomen x'3 Wat wil ze nou helemaal.


    Mew <3

    Niet schrikken maar ik ken een meisje van 11 die verkering heeft met een jongen van 16 >< 1 groot verschil met bubblegum is dat die mensen elkaar in het echt kennen =') Toch blijf ik het ook wel vreemd vinden o.o

    Ken ook een meisje van 13 die had met een jongen van 19.
    Dat vond ik persoonlijk te ver gaan. o:


    Mew <3

    Achjah, ik ken ook een meisje van 18 die een relatie heeft met iemand van 56 >,< En dát snap ik juist niet! Maar tjah, als je écht verliefd bent zoals die dat jij kent WANNEx3 en die dat ik ken dan moet het maar kunnen maar als je zoals xbubbelgumx een 'crush' hebt op een foto van die jongen [/Dat denk ik] ben je zielig ofzo >,<
    Yeah, je hebt gelijk ='D

    Ik denk dat dit onderwerp nu wel klaar is. Ze heeft gelogen nix met hem gehad. Punt. Eigenlijk zouden we ook nog zijn verhaal aan moeten horen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik denk dat dit onderwerp nu wel klaar is. Ze heeft gelogen nix met hem gehad. Punt. Eigenlijk zouden we ook nog zijn verhaal aan moeten horen x]
    Ja, Ik zou hem ook wel even willen horen! Volgens mij heeft hij nog nooit van haar gehoord x']

    OOeh, we gaan hem massaal pb'en zodat we weten wat zijn verhaal is xD Nee sorry, ik stalk geen jongens op Q ^^