• De stelling van vandaag luidt:
    Blinde mensen dromen zonder beelden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ja, oké, da's wel waar. Maar doktertje spelen is altijd zo saai, zelf denken over hoe het is, is veel leuker. c:

    Haha eigenlijk wel ja. En wie ben ik om je dat te ontzeggen (cat)
    Achja. Ik zeg al niks meer (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    waarschijnlijk dromen ze geluiden:O

    Ik denk juist van wel ... Misschien hebben zij niet dezelfde beelden als wij, maar iedereen probeert ergens een beeld aan te plakken. Als een blinde bijvoorbeeld 100x hoort van iemand hoe een boom eruit ziet, zal hij toch zijn eigen schets daarvan in gedachten hebben. Misschien totaal vervormt en met andere kleuren, omdat hij/zij de kleuren niet zoals wij kent, maar desalniettemin heeft diegene dan toch een beeld in zijn hoofd. Waarom zou dat niet terug kunnen komen in een droom?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    om te dromen hoef je niet te kunnen zien doe maar eens je ogen dicht en denk aan een mooie plek met bloemen...
    daarvoor hoef je niet te kunnen zien


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Relapse schreef:
    Ik denk het niet, want ze kunnen zich ook 'inbeelden'
    hoe de wereld eruit zou moeten zien..
    Wij slapen toch ook met onze ogen dicht?
    Dan kun je nog wel fantaseren.

    Preciess! (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik weet het niet, mischien zou het kunnen dat ze wel wat zien, maar anders dan wij, maar dat is niet te bewijzen. Dus kun je eigelijk het niet zeggen. (Alis gereageerd)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 8:21 ]


    wij zijn bff als je er problemen mee heb dan is het jou probleem!

    Geen idee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat is dit nou weer voor een zweverige stelling?

    Ik weet niet of ik het eens of oneens moet zijn, misschien moet ik dat aan een blinde vragen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Progeny schreef:
    Ik denk niet dat iemand in staat is zoiets te beoordelen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dit is geen stelling maar gewoon een vraag :'D


    Caution first, always.

    Dat weten alleen blinden :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dit is geen mening maar meer een feit? Toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mensen die van af hun geboorte blind zijn dromen zonder beelden.
    Mensen die in de loop van hun leven blind zijn geworden dromen (meestal) met beelden.

    Ik vind dit geen goede stelling om over te kunnen discussiëren, of je mening geven, aangezien dit iets is wat onderzocht en bewezen is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Het is geen stelling.
    Alleen blinden die vroeger wel konden zien dromen met beelden, de andere niet. Of dromen jullie soms ook in een zesde dimensie die je niet kent?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als mensen hun hele leven blind geweest zijn, dromen ze in andere 'beelden' dan mensen die later in hun leven blind zijn geworden lijkt me. Mensen die later blind zijn geworden, dromen waarschijnlijk in beelden die ze zich nog kunnen herinneren. Mensen die hun hele leven blind zijn, dromen misschien wel in geluiden of zelfbedachte beelden.


    I was an angel living in the garden of evil