• Ik heb een vriendin van me 3 keer gevraagd of ze een schoolopdracht door wilde sturen, zodat ik een voorbeeld had, aangezien ik totaal niet wist wat ik moest doen. Ze zei dat ze dat wel zou doen. Is ze vergeten, dus ik sms'te een beetje boos en bedankt he dat je die opdracht hebt doorgestuurd. Kreeg ik terug; regel het volgende keer zelf maar. Was ze dus boos omdat ik zo boos reageerde, en ze zei niet eens sorry. Nu is ze helemaal geflipt. Ik weet niet, maar heb ik nou wat fout gedaan of is dit haar schuld?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou, als jij een beetje boos reageert is het wel jou schuld :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Nou, als jij een beetje boos reageert is het wel jou schuld :Y)


    Ja maar het had toch een goede reden dat ik boos was?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja maar het had toch een goede reden dat ik boos was?
    Maar als ze het vergeten was, kan ze er niks aan doen
    En daarbij moet je blij zijn dat ze het nog heeft gestuurd, als ik haar was, zou ik het na dat sms'je van jou niet eens meer sturen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ok, het is nu niet echt een reactie op je vraag, maar ...
    Wat moest je doen dat je niet wist? (ben geïnteresseerd in anderen hun opdrachten voor school)

    Jullie beide reageren een beetje te boos. Dus beide hebben jullie er schuld aan.
    Kom ik weer, maar waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon zelf doen toch :)?


    Life is hard and then we die

    het is de shuld van jullie bijde


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik denk dat je het haar niet zo kwalijk had moeten nemen dat ze het vergeten was, zulke dingen gebeuren nou eenmaal ;x al begrijp ik dat t klote is ja


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    ik denk dat je het haar niet zo kwalijk had moeten nemen dat ze het vergeten was, zulke dingen gebeuren nou eenmaal ;x al begrijp ik dat t klote is ja


    Ja daar heb je gelijk in. Maar ze zegt er ook niet eens sorry voor, ik krijg terug, doe het lekker zelf. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als je de opdracht niet snapt, vraag het je docent?
    Ik zou het ook niet erg chill vinden als iemand mijn opdracht als voorbeeld gebruikt en misschien wel alles overneemt ofzo.
    Ik vind dat ze niks fout heeft gedaan en dat het je eigen schuld is. Jij werd immers als eerste boos.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lipton schreef:
    (...)Maar als ze het vergeten was, kan ze er niks aan doen
    En daarbij moet je blij zijn dat ze het nog heeft gestuurd, als ik haar was, zou ik het na dat sms'je van jou niet eens meer sturen


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk vind ik haar meer gelijk hebben dan jij :x
    Zij heeft al dat werk gedaan en dan kom je met een excuus als: 'Ja, ik begrijp het niet, dus wil je de jouwe ff sturen' -ofzoiets- en wnnr ze het vergeet te sturen word je boos..
    Ik snap dat ze dan zegt doe het lkkr zelf maar..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:20 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Struggle schreef:
    Ik heb een vriendin van me 3 keer gevraagd of ze een schoolopdracht door wilde sturen, zodat ik een voorbeeld had, aangezien ik totaal niet wist wat ik moest doen. Ze zei dat ze dat wel zou doen. Is ze vergeten, dus ik sms'te een beetje boos en bedankt he dat je die opdracht hebt doorgestuurd. Kreeg ik terug; regel het volgende keer zelf maar. Was ze dus boos omdat ik zo boos reageerde, en ze zei niet eens sorry. Nu is ze helemaal geflipt. Ik weet niet, maar heb ik nou wat fout gedaan of is dit haar schuld?


    Vergeten is menselijk. En dan hoef je niet meteen boos te SMS'en, dan kan je ook op MSN vragen;'Kan je nu die schoolopdracht sturen?
    En al helemaal dat onderstreepte; Dat komt super kattig over.

    Eigenlijk is het dus een beetje jouw schuld, máár: "Waar er twee vechten, hebben er twee schuld."



    MrsChartered schreef:
    Eigenlijk vind ik haar meer gelijk hebben dan jij :x
    Zij heeft al dat werk gedaan en dan kom je met een excuus als: 'Ja, ik begrijp het niet, dus wil je de jouwe ff sturen' -ofzoiets- en wnnr ze het vergeet te sturen word je boos..
    Ik snap dat ze dan zegt doe het lkkr zelf maar..

    Doe ik ook wel eens hoor. Dan wil ik gewoon écht een voorbeeldje, niet om dingen te pikken, maar dan snap ik er gewoon geen hol van.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laufeyson schreef:
    Als je de opdracht niet snapt, vraag het je docent?
    Ik zou het ook niet erg chill vinden als iemand mijn opdracht als voorbeeld gebruikt en misschien wel alles overneemt ofzo.
    Ik vind dat ze niks fout heeft gedaan en dat het je eigen schuld is. Jij werd immers als eerste boos.


    Dit slaat sowieso nergens op. Ik zou nooit zomaar iemand anders werk overnemen, en dat weet zij ook wel..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lipton schreef:
    Nou, als jij een beetje boos reageert is het wel jou schuld :Y)


    Let it come and let it be