• Ik heb een vriendin van me 3 keer gevraagd of ze een schoolopdracht door wilde sturen, zodat ik een voorbeeld had, aangezien ik totaal niet wist wat ik moest doen. Ze zei dat ze dat wel zou doen. Is ze vergeten, dus ik sms'te een beetje boos en bedankt he dat je die opdracht hebt doorgestuurd. Kreeg ik terug; regel het volgende keer zelf maar. Was ze dus boos omdat ik zo boos reageerde, en ze zei niet eens sorry. Nu is ze helemaal geflipt. Ik weet niet, maar heb ik nou wat fout gedaan of is dit haar schuld?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    MrsChartered schreef:
    Eigenlijk vind ik haar meer gelijk hebben dan jij :x
    Zij heeft al dat werk gedaan en dan kom je met een excuus als: 'Ja, ik begrijp het niet, dus wil je de jouwe ff sturen' -ofzoiets- en wnnr ze het vergeet te sturen word je boos..
    Ik snap dat ze dan zegt doe het lkkr zelf maar..


    Let it come and let it be

    Tja, je had wel iets vriendelijker kunnen reageren. Tenslotte was zij degene die jou een dienst bewees, en vergeten is menselijk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou ook zo reageren als ik gewoon iets vergeten ben en iemand reageert dan zo. Dan heb ik ook iets: 'doe het dan lekker zelf'(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Om eerlijk te zijn vind ik het wel een beetje jou schuld, zij was immers zo aardig op de opdracht door te sturen en het is normaal als ze dat kan vergeten. Om haar dan meteen boos te smsen...

    als jij het al 3 keer had gevraagd.. nou, dan zou ik ook boos zijn. als ze het nu 1 keer vergeten was, okee, dan zou ik het gewoon nog eens vriendelijk vragen, maar dat had je dus al gedaan... dan vind ik idd dat zij niet boos moet zijn. & dat ze sorry moet zeggen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als je boos bent kan je best geen sms'en sturen, want die komen bozer aan dan bedoeld.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Lipton schreef:
    Nou, als jij een beetje boos reageert is het wel jou schuld :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het dom daar je daarom boos bent.
    Iedereen vergeet wel eens iets, hoor :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb morgen een boekpromotie en ik weet ngo steeds niet wat ik moet zeggen, ik zou het gewonn erlijk tegen haar zeggen dat je het niet leuk vond
    Door zoiets heb ik mijn hele shoojlaar laten verpesten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zeg sorry :)

    ik zou ook zo gereageerd hebben als iemand mij zo'n smsje zou sturen, dan zou ik ook denken van 'dan stuur ik hem helemaal niet door'.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik stuur ook niet zomaar mijn opdrachten door hoor.
    Je had ook nog een smsje kunnen sturen: leg je me die opdracht nog even uit?

    Tenslotte moet jij hem maken, en niet je vriendin.
    + Je hoeft niet meteen zo boos te reageren, bereik je -heb jij nu ook gemerkt- niks mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat ik ook niet echt blij zou zijn met dat sms'je. ik bedoel iedereen kan wel 'ns een fout maken. en het was al lief DAT ze 'm door wou sturen. Maar dat ze m helemaal flipt is ook weer overdreven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vind je het gek, haha?:W


    everything, in time

    MrsChartered schreef:
    Eigenlijk vind ik haar meer gelijk hebben dan jij :x
    Zij heeft al dat werk gedaan en dan kom je met een excuus als: 'Ja, ik begrijp het niet, dus wil je de jouwe ff sturen' -ofzoiets- en wnnr ze het vergeet te sturen word je boos..
    Ik snap dat ze dan zegt doe het lkkr zelf maar..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right