• ok ik weet niet of dit hier hoort maar:
    Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb zelf ook 'geestverschijningen' gezien. Een oudere vrouw die telkens veranderde, ik heb haar vorig jaar weer gezien. Volgens mijn oma zei ik een keer dat ik kleuren om mijn moeder zag (Aura). Nu wil ik dus weten, is er iemand die hier ook in geloofd of zelfs geesten ziet. Mijn beste vriendin ziet de laatste tijd een meisje, ze kijkt dan even en verdwijnt. Ben ik nou gek of is er echt meer?

    Ik geloof erin! :3

    Ik geloof dat er meer is en dat er entiteiten bij je kunnen zijn, maar niet zoals in de films.
    Ik kan ze namelijk niet zien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Sorry,maar ik geloof er niet in totdat ik het zelf zie,maar ik weet wel dat je geest niet direct naar de hemel gaat dus in die tijd...


    All I wanna do is lose control

    hebben jullie ook wel eens dat het lijkt of er iemand een hand op je schouder legt? Ik had dit toen een vriend van mijn ouders en mijn overgroot oma overleden.

    emmaf13 schreef:
    hebben jullie ook wel eens dat het lijkt of er iemand een hand op je schouder legt? Ik had dit toen een vriend van mijn ouders en mijn overgroot oma overleden.

    Je kan die indruk hebben, ja.


    Has no one told you she's not breathing?

    In aura's wel, als iemand tegen een witte achtergrond staat kan iedereen ze zien, zolang je je maar concentreert. Alleen bij sommigen is deze 'gave' verder ontwikkeld en kunnen zij ze dus ook zien zonder achtergrond.
    -stiekem hebben ze gewoon héél goede ogen-

    In geesten echter niet, maar ik geloof ook niet in de hel/hemel sprookjes.


    everything, in time

    Daar gaan we weer. :X

    Ik geloof er wel in dat er meer is tussen de hemel en aarde.

    ja ik geloof erin en heb ook ervaring(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    en zou dat paranormale ook een band kunnen zijn met een vriendin? We hebben namelijk de laatste tijd dat we op het zelfde moment wat denken of zegen, ook als we beide thuis zijn

    Ik geloof er heilig in, ja. Vooral na enkele ervaringen die ik zelf gehad heb, weet ik nu zeker dat er meer is tussen aarde en 'hemel' (of wat er daarboven ook moge zijn).


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Progeny schreef:
    In aura's wel, als iemand tegen een witte achtergrond staat kan iedereen ze zien, zolang je je maar concentreert. Alleen bij sommigen is deze 'gave' verder ontwikkeld en kunnen zij ze dus ook zien zonder achtergrond.
    -stiekem hebben ze gewoon héél goede ogen-

    In geesten echter niet, maar ik geloof ook niet in de hel/hemel sprookjes.


    in de hel en hemel geloof ik ook niet, nou ja ik weet het niet, maar dat weet niemand zeker, toch?

    emmaf13 schreef:
    en zou dat paranormale ook een band kunnen zijn met een vriendin? We hebben namelijk de laatste tijd dat we op het zelfde moment wat denken of zegen, ook als we beide thuis zijn


    Dat kan toeval zijn, heb ik ook wel eens. Maar een vriendin en ik hebben tot drie keer toe op totaal verschillende momenten toen we bij elkaar waren, dezelfde verschijningen en ervaringen gehad. Echt freaky o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    emmaf13 schreef:
    en zou dat paranormale ook een band kunnen zijn met een vriendin? We hebben namelijk de laatste tijd dat we op het zelfde moment wat denken of zegen, ook als we beide thuis zijn


    daar zat ik dus laats ook over na te denkenxD Ik en mijn vriendin denken namelijk ook altijd en zeggen hetzelfde tegelijk(: maar volgens mij is dat geen paranormale band, ik denk dan dat je diegene heel goed kent?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    we kennen elkaar nog geen jaar, we zitten beide net in de eerste en gaan pas ongeveer een half jaar ofzo met elkaar om

    emmaf13 schreef:
    we kennen elkaar nog geen jaar, we zitten beide net in de eerste en gaan pas ongeveer een half jaar ofzo met elkaar om


    oh...
    dan zou ik het niet weten(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'