• ok ik weet niet of dit hier hoort maar:
    Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb zelf ook 'geestverschijningen' gezien. Een oudere vrouw die telkens veranderde, ik heb haar vorig jaar weer gezien. Volgens mijn oma zei ik een keer dat ik kleuren om mijn moeder zag (Aura). Nu wil ik dus weten, is er iemand die hier ook in geloofd of zelfs geesten ziet. Mijn beste vriendin ziet de laatste tijd een meisje, ze kijkt dan even en verdwijnt. Ben ik nou gek of is er echt meer?

    emmaf13 schreef:
    en zou dat paranormale ook een band kunnen zijn met een vriendin? We hebben namelijk de laatste tijd dat we op het zelfde moment wat denken of zegen, ook als we beide thuis zijn

    Ik krijg altijd op dezelfde plek een puist als mijn beste vriendin, hahaha xd
    Ja dat kan best dat je daar een band mee hebt.
    Zelf ben ik een enorm vaste slaper en word ik nooit wakker.
    Toch ben ik ooit om 01.10u opgestaan van abnormale keelpijn. De volgende dag kreeg ik te horen dat mijn meter -die wel kinde paranormaal is aangelegd- om 01.10 was opgestaan van de keelpijn.
    Hetzelfde met de zwangere stiefma van me vriendin. Ik werd wakker tijdens haar weeën en opnieuw op het uuur waarop haar zoon is geboren.
    Je kan inderdaad een band hebben.


    Has no one told you she's not breathing?

    ok nu eigenlijk mijn moeilijkste vraag, ik had het over een geest die ik een paar keer heb gezien, vorig jaar was de laatste keer, maar ik wil eigenlijk haar nog een keer zien, of in ieder geval contact leggen met haar, heeft iemand enig idee hoe?

    emmaf13 schreef:
    ok nu eigenlijk mijn moeilijkste vraag, ik had het over een geest die ik een paar keer heb gezien, vorig jaar was de laatste keer, maar ik wil eigenlijk haar nog een keer zien, of in ieder geval contact leggen met haar, heeft iemand enig idee hoe?


    NIET DOEN!!! Daar krijg je alleen maar naregijt van!
    Als die geest zelf wil komen, dan komt ie wel. Maar geen contact zoeken met geesten, dat is erg gevaarlijk.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    emmaf13 schreef:
    ok nu eigenlijk mijn moeilijkste vraag, ik had het over een geest die ik een paar keer heb gezien, vorig jaar was de laatste keer, maar ik wil eigenlijk haar nog een keer zien, of in ieder geval contact leggen met haar, heeft iemand enig idee hoe?

    Ik kan je enkel aanraden haar niet op te roepen.
    Als je haar oproept, kunnen er ook anderen meekomen en ze zijn niet allemaal zo goed.
    Dus je doet het beter niet. Bovendien kan ze toch niet met je praten, dus...


    Has no one told you she's not breathing?

    ik gelooof er echt wel in. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof in de fysische realiteit. Dus zodra er een wetenschappelijk gegrond bewijs komt voor het bestaan van geesten, dan zal ik er ook in geloven. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    emmaf13 schreef:
    hebben jullie ook wel eens dat het lijkt of er iemand een hand op je schouder legt? Ik had dit toen een vriend van mijn ouders en mijn overgroot oma overleden.


    Ja, wel vaker. Ik kom vaak op een plek waar ooit iets gebeurd is denk ik, want telkens als ik daar kom lijkt het alsof iemand langs loopt en dan even met zijn hand over jou onderrug gaat zegmaar, maar dat is er niemand, en dan zitten mijn vriendinnen me echt aan te kijken alsof ik gek ben als ik dat zeg.
    Ik geloof er dus wel in. :]


    No more walks in the wood.

    ok bedankt, maar kort nadat ik haar vorig jaar heb gezien vroeg ik of ze iets van zich wou laten zien, toen begon mijn verzameling keycorts (of hoe je het ook schrijft) heen en weer te slingeren, heel zachtjes, maar het tochtte niet! ik heb een tijdje gedacht dat het aan mij lag.

    emmaf13 schreef:
    ok bedankt, maar kort nadat ik haar vorig jaar heb gezien vroeg ik of ze iets van zich wou laten zien, toen begon mijn verzameling keycorts (of hoe je het ook schrijft) heen en weer te slingeren, heel zachtjes, maar het tochtte niet! ik heb een tijdje gedacht dat het aan mij lag.

    Durf NOOIT vragen om een teken te geven, dat is gevaarlijk.
    En al zeker niet wanneer je doodgaat.
    Ik heb hier al erge dingen over gehoord, doe het alsjeblieft écht niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik geloof, en ik zie soms ook wel eens wat


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Delirious schreef:
    (...)
    Durf NOOIT vragen om een teken te geven, dat is gevaarlijk.
    En al zeker niet wanneer je doodgaat.
    Ik heb hier al erge dingen over gehoord, doe het alsjeblieft écht niet.


    Mag ik vragen wat je bedoelt met 'En al zeker niet wanneer je doodgaat'? Want dat snap ik ff niet:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat je bedoelt met 'En al zeker niet wanneer je doodgaat'? Want dat snap ik ff niet:$

    Je mag nooit vragen aan een geest [ook niet met ouijaborden] wanneer je doodgaat. Echt, nooit nooit nooit vragen!


    Has no one told you she's not breathing?

    wat bedoel je met zeker niet wanneer je dood gaat? wat zou er dan kunnen gebeuren? ik weet het ik ben heel nieuwsgierig als het om geestverschijningen gaat :$

    Delirious schreef:
    (...)
    Je mag nooit vragen aan een geest [ook niet met ouijaborden] wanneer je doodgaat. Echt, nooit nooit nooit vragen!


    Gelukkig doe ik dat niet(: Ik ben altijd als de dood dat er dan wat gebeurt:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Delirious schreef:
    (...)
    Je mag nooit vragen aan een geest [ook niet met ouijaborden] wanneer je doodgaat. Echt, nooit nooit nooit vragen!

    Die zin klopt niet. Je mag wat niet vragen?


    Where there is a sea there are pirates...